CRUSHER{BE}
Legacy Member
Ik zit met een eigenaardig probleem bij DTM 2, op van die "city-circuits", bij een time trial met een '57 Mustang, bevriest het spel compleet en krijg ik eigenaardig geluid uit mijn boxen, ik heb de 1.2 patch staan. Geluidskaart is een Soundblaster Audigy 2 ZS met EAX4.0, een AX800Pro met catalyst 4.8 drivers en DX9.0b. Alle hulp is welkom. De SEARCH button heb ik al gebruikt en deze gaf geen resultaten.