Ik vind het een zeer geslaagde arcaderacer. Te spelen met een bakske of een keyboard.
Heb het eigenlijk nooit geprobeerd met mijn stuur omdat dat volgens mij helemaal niet de bedoeling is van dit spel.
Verwacht dus zeker geen sim rFactor/iRacing/... en ook niet een medi-sim GT5/F4/Dirt3/... maar puur arcade.