josuwa
Legacy Member
Er is dus een LAN die mss wel een xbox-optie zou willen doen , deze is er al maar we hebben iets te weinig : TV , en mensen om te komen gamen...
info : http://www.nameless-lan.be/index.htm
voila komaan , erop af!
info : http://www.nameless-lan.be/index.htm
voila komaan , erop af!