L.E.D.
Legacy Member
Mss dat er wel zijn die zich hierin intreseren, tegen al de rest zeg ik : check het toch ff 
thread in casemod sectie

thread in casemod sectie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

FoRCe zei:over een geirriteerde mod gesproken
kevinstaut zei:over een sexueel gefrustreerde vol met jeugdbrand staande mismaakte puber gesproken...
FoRCe zei:Zoals ik dus bedoelde, check het aantal posts over problems of errors met d3, nen zwamthread, that's it. Vanaf ppl eens moeite doen om een thread op gang te krijgen over mp of over community, wordt em geclosed of komt et in de sticky..
FoRCe zei:Kzal het anders zeggen, moesten wij nen thread starten over een d3 casemod (met goeie bedoelingen) dan wordt deze in de korste keren geclosed en verwezen naar het casemod forum.
Maar een crew member mag precies alles.
Zo verderdoen en binnen een maand hebde nog 4 mooie sticky's over.
uterke zei:ik had ze al gezien en moe zeggen, da zou ik zelfs ni aan beginnen, maar wordt die gast ni gesponsort ofzo, anders moe die wel veel poen hebben !
