Archief - Doom3 casemod

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FoRCe

Legacy Member
Typisch een thread om dit forum nog wa leven in te blazen, want tis precies gene vetten.
Buiten het feit dat er threads staan met problems over spel of nen zwam thread is dit forum zo goed als dood ...

tis triestig dus

L.E.D.

Legacy Member
OMFG zagevent.

Tis bedoeld om de D3 fans die niet het casemodding forum volgen toch dit te laten zien.
Wat triestig is zijn van die ventjes die zitten te wachten totdat er eens wat minder gepost wordt om dan de aandacht te kunnen trekken door te zeggen dat het spel aan het sterven is.
Get a life.

kevinstaut

Legacy Member
FoRCe zei:
over een geirriteerde mod gesproken


over een sexueel gefrustreerde vol met jeugdbrand staande mismaakte puber gesproken...

als dees forum zo goe als dood is, wrom zitte der dan op? om den interessante plant uit te hangen ofwa?

@led, nice caseke :]

FoRCe

Legacy Member
kevinstaut zei:
over een sexueel gefrustreerde vol met jeugdbrand staande mismaakte puber gesproken...


u bewijst u eigen niveau :niceone:

btw, vriendjes verdedigen elkaar maar geen een die mijn post snapt, afgaand op een post door een crewmember een oordeel vellen.

Zoals ik dus bedoelde, check het aantal posts over problems of errors met d3, nen zwamthread, that's it. Vanaf ppl eens moeite doen om een thread op gang te krijgen over mp of over community, wordt em geclosed of komt et in de sticky.

Kzal het anders zeggen, moesten wij nen thread starten over een d3 casemod (met goeie bedoelingen) dan wordt deze in de korste keren geclosed en verwezen naar het casemod forum.
Maar een crew member mag precies alles.

Zo verderdoen en binnen een maand hebde nog 4 mooie sticky's over.

kevinstaut

Legacy Member
kerel, kruip trug onder uwe steen
mijn niveau hangt vele hoger dan da van u, als gij ier een forum begint af te breken, wrom komde dan naar hier? ga trug naar uw q3 forumke of wa dan ook, ma laat mensen die zich amuseren met een toch wel mooi spel gewoon mee rust. is da zoveel gevraagd mss? op ander shooter forums schijten ze oftewel mekaar uit voor noobs, oftewel make ze topics aan van patches/mods, of ook constant ligge zevere over probs mee dit en probs mee dat. ma ach ja, da zulle wij dan alleen ma zien zeker...

Grid_lock_tom

Legacy Member
@Force

Is het triestig dat ne mod iets over een casemod post? Of is het triestig dat jij niets beter te doen hebt dan je hier te komen gadragen als een verveelde whiner?

N/o tough , flamen doe je op het zwam forum ofzow

Grid_lock_tom

Legacy Member
Steekt imo véél tijd n véél geld in....dan zwijg ik nog over geduld ....Crazy werkje

dêsh'

Legacy Member
Hier moet ik :verbaasd: ;) FoRCe toch gelijk geven ze manne.. :unsure:.

Ivm die case, het is mooi gedaan van die kerel, maar ik zou het toch niet moeten hebben :p

Grid_lock_tom

Legacy Member
Kan zijn dat er waarheid in zijn post zit maar door zulke comments is dit forum niet alleen "dood" maar ook nog eens "lame" op de koop toe....

L.E.D.

Legacy Member
FoRCe zei:
Zoals ik dus bedoelde, check het aantal posts over problems of errors met d3, nen zwamthread, that's it. Vanaf ppl eens moeite doen om een thread op gang te krijgen over mp of over community, wordt em geclosed of komt et in de sticky..

Spel is ocharme 2 maand uit. ER wordt volop gewerkt aan een OSP en een aantal andere mods. D3 is hoofdzakelijk een SP spel dus zodra die hype voorbij is minderd de intresse, totdat de MP op punt gaat staan waar we allemaal op wachten.

FoRCe zei:
Kzal het anders zeggen, moesten wij nen thread starten over een d3 casemod (met goeie bedoelingen) dan wordt deze in de korste keren geclosed en verwezen naar het casemod forum.
Maar een crew member mag precies alles.

Zo verderdoen en binnen een maand hebde nog 4 mooie sticky's over.

Das nu het verschil tussen een goede member en iemand die ni nadenkt. Een goede member weet wat hij mag en kan posten, den andere doet maar op zonder verder te kijken dan zene neus lang is. Als er elke week een thread gepost wordt over hetzelfde probleem wordt de database groter, de server meer gebruikt en gewhine over S2B des te erger.

Gelieve verdere replys (telt voor iedereen) ON TOPIC te houden.

uterke

Legacy Member
ik had ze al gezien en moe zeggen, da zou ik zelfs ni aan beginnen, maar wordt die gast ni gesponsort ofzo, anders moe die wel veel poen hebben !

D@Rk W|Zz

Legacy Member
very nice casemod, man man, daar moeten serieus wat uurkes tijd in zitten toch :niceone:

kevinstaut

Legacy Member
uterke zei:
ik had ze al gezien en moe zeggen, da zou ik zelfs ni aan beginnen, maar wordt die gast ni gesponsort ofzo, anders moe die wel veel poen hebben !

t is maar wa plastic enzo ze :]
kune vrij goedkoop kope imo, en als a u hobby is steekte daar veel poen in :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan