Betabyte
Legacy Member
In your DOOM 3 directory, find "DoomConfig.cfg" (x:\Program Files\Doom 3\base). Open DoomConfig.cfg in Notepad.
Find the line:
seta image_cacheMegs "32"
I changed 32 to 96.
I got a nice boost in performance. I dunno if the tweak worked or not (maybe my machine did something wierd, have no clue), so I'm just seeing if this works for others as well, or if a different setting works better than others.
dit heb ik van een ander forum .
Die instelling zou in principe de FPS enorm moeten boosten . Straks eens proberen . Dat reserveert dus Ram geheugen voor het cachen van graphics . Dus mensen met het minimum aan ram zou ik dit niet aanraden . Mensen met meer dan 512 ram , zou ik aanraden van die naar 128 of zelfs hoger te zetten .
Ik post de resultaten van die tweak .
Find the line:
seta image_cacheMegs "32"
I changed 32 to 96.
I got a nice boost in performance. I dunno if the tweak worked or not (maybe my machine did something wierd, have no clue), so I'm just seeing if this works for others as well, or if a different setting works better than others.
dit heb ik van een ander forum .
Die instelling zou in principe de FPS enorm moeten boosten . Straks eens proberen . Dat reserveert dus Ram geheugen voor het cachen van graphics . Dus mensen met het minimum aan ram zou ik dit niet aanraden . Mensen met meer dan 512 ram , zou ik aanraden van die naar 128 of zelfs hoger te zetten .
Ik post de resultaten van die tweak .



