KoOkiE
Legacy Member
Afgelopen weekend is in Tienen het Sugarlan doorgegaan, waarbij Division9 in de BF3 squadrush compo een tweede en derde plaats in de wacht slepen. Gezien we vanop dit forum gestart zijn bij de release van BF3 eind vorig jaar, vind ik het een heuse prestatie dat we bij onze eerste lan meteen podium plaatsen halen. Goed gespeeld mannen!
