als ze er nie in staan, gewoon bij zetten, das gewoon dat het nog op standaard staat denkik

allee, als ge in cod uw keys nie veranderd, dan staan die ook nie in uw config
ma ik denk wel dat er betere plaatsen waren voor deze thread (de config thread, de help thread ...)