Archief - Deus Ex HR 2nd boss?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikaruga

Legacy Member
man man, ik zit nu quasi op het einde van DE HR, en nu zit ik weer vast bij 1 van die marginaal misplaatste en gamebreaking "boss fights". Ik heb heel het spel passive gespeeld met veel hacking, dus geen mods in typhoon, geen in armor etc. En dan besluit het spel om uw in een bossfight te gooien waar de enigste manier om die te killen is: er op knallen, generators kapot making en wat electricity damage te pakken (insta kill zonder die mod).
Heel uw game progress wordt dus gewoon uitgevaagd door waanzinnig misplaatste zever die bossfights.

Bovendien heb ik in Deus Ex ook Nooit een shop gevonden, nu blijkt dat er shops zijn die weapon (mods) etc verkopen. Daar heb ik dus nooit van geweten. Ik heb dan ook 0 medkits, 0 ammo, 0 modded wapens.
Waar zijn die verdomde shops? Ze staan nergens op de map, en in heel het spel heb ik nog geen enkele hint gezien naar het bestaan van die shops.

Een van de meest fundamentele gamebreakers die ik al gezien heb in een spel.

Maar ik veronderstel dat ik die baas niet kan omleggen, en dus gewoon vastzit, end of story? Als ik opnieuw moet beginnen, smijt ik het er gewoon af

Sreppy

Legacy Member
Naast die elektriciteitskasten liggen veel wapens en ammo.

Ikaruga

Legacy Member
maar dan nog, ik heb gewoon geen gepaste setup. Die shiet mij neer in 3 seconden, en die electriciteit legt mij plat na 2 seconden.

Het valt echt op dat die bazen door een outsourcing studio gedaan zijn, die houden totaal geen rekening met uw speelstijl. Wie deus ex veilig speelt, puur op stealth en hacking, zit gewoon totaal vast bij die bazen. De eerste baas kon ik alleen maar verslaan met remote detonated devices die ik van mijn GOTY editie kreeg, anders was dat nooit gelukt.

Sreppy

Legacy Member
Ik deed ook stealth zonder wapens te gebruiken voor het achievement van niemand te killen, ik nam daar een shotgun en liep rond 1 van die muren. Zodra ik de kans had schoot ik eens op haar en liep weg.

smon

Legacy Member
In die kasten zouden genoeg wapens moeten liggen. Stun gun werkt dacht ik, mines en andere explosives werken ook zeer goed bij bossfights.

u4ea

Legacy Member
Kheb daar gvd ook lang gezete ze me mijn stealth/hack manneke.
Uiteindelijk is het wel gelukt na vele keren opnieuw proberen.

Sreppy

Legacy Member
Ahja, kweet weer hoe ik het heb gedaan. Eerst met stun gun en dan met shotgun in het hoofd. Dan herhalen en was snel voorbij op moeilijkste difficulty.

Ikaruga

Legacy Member
f*ck it, 'k ben gewoon opnieew begonnen. En al een geluk dat ik nu bijna 90% van het spel al gespeeld heb, dus ik kan erdoor vliegen. Deze keer met upgraded wapens

Velaro

Legacy Member
Zo overdreven moeilijk is het nu toch ook weer niet? Ik speelde ook met een stealth personage en had ook geen geüpgrade wapens, maar dat maakt totaal niet uit. Het ligt vol met munitie/wapens in die kasten en steeds als je haar eens goed geraakt hebt save je gewoon zodat je van dat punt opnieuw kan beginnen als je doodgaat. Elektriciteit ontwijken kan je door te springen of eventueel met de EMP Shield-augmentation. De stun gun is inderdaad een goed hulpmiddel, want dan heb je even tijd om op haar te schieten. Als je weinig health meer over hebt loop je gewoon weg van haar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan