Archief - Demo's in aantocht (hopelijk?)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vinnie123

Legacy Member
Heeft iemand van jullie een idee of er een demo zal uitkomen van deze spellen?:

1) Far Cry (MP demo)
2) STALKER
3) Doom III
4) Half-Life 2

Als je trouwens nog coole demo's weet die er nog moeten aankomen, meld dit dan plz

Alvast bedankt :niceone:

-Beowulf-

Vinnie123

Legacy Member
Wat voor type spel is da??
Ik ken het eigelijk ni ma ik ga het eens uitproberen...
Bedankt!

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Vinnie123 zei:
Wat voor type spel is da??
Ik ken het eigelijk ni ma ik ga het eens uitproberen...
Bedankt!

Sacred = RPG. En imho zijn er betere games in da genre dan Sacred.

Releasedates van demo's ken ik niet jammergenoeg. Zit ook te wachten op HL2 demo (als die voor de full komt toch, want full koop ik op day 1!)

[MJ]

Legacy Member
Stalker krijgt een open bèta als ik mij niet vergis, check de newspage s ff, er is vandeweek een post over geweest.
Dunno just wanneer die van start gaat however...

Vinnie123

Legacy Member
Merci :)

Maar een open bèta is da hetzelfde als nen demo??

[MJ]

Legacy Member
Nee, t is groter dan een demo maar niet helemaal afgewerkt. Het is vooral de bedoeling dat er feedback komt van de betatesters om bugs enz. te rapporteren, zodat die uit de retail uitgehaald kunnen worden

Insano

Legacy Member
-=BYE=-RiptoR zei:
Sacred = RPG. En imho zijn er betere games in da genre dan Sacred.

Releasedates van demo's ken ik niet jammergenoeg. Zit ook te wachten op HL2 demo (als die voor de full komt toch, want full koop ik op day 1!)
HL² demo gaat pas na de release komen (jammer genoeg).

>P>Rushbunny

Legacy Member
[MJ] zei:
Stalker krijgt een open bèta als ik mij niet vergis, check de newspage s ff, er is vandeweek een post over geweest.
Dunno just wanneer die van start gaat however...

Mja sorry ze MJ, mor kunde bron ff vermelden, daarjuist op Stalker-site gon zien en niks van gevonden. :sad:

* edit *
found it soz https://www.beyondgaming.be

Vinnie123

Legacy Member
Captain Insano zei:
HL² demo gaat pas na de release komen (jammer genoeg).

Bangelijk !! (ik koop toch nooit iets voor volle pot dus nen hl2 demo is echt wel feest :D )

PS Het Eiland komt terug he!!

cC^Liteon

Legacy Member
heb juist geleden dat de demo van doom 3 bijna af is.. t bevat 3 sp missions

Vinnie123

Legacy Member
cC^Liteon zei:
heb juist geleden dat de demo van doom 3 bijna af is.. t bevat 3 sp missions

Amai zalig! Wnn zou hij gereleased worden?

PS kunde de link er ne keer bijzette waar ge da hebt geleze plz want ik heb ook al vanalles vernome da uiteindelijk ni waar bleek te zijn :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan