gamblor
Legacy Member
Een nieuwe demo uit. Ditmaal van de fps "Psychotoxic".
Geen topper, maar als je kijkt naar de screens ziet het er wel eens leuk uit.
Ik zelf heb het nog niet gespeeld.
Gelezen op: http://www.gamer.nl/
Downloaden van:http://www.gamershell.com/news/17484.html
(188MB groot, dus het val nog mee)
Geen topper, maar als je kijkt naar de screens ziet het er wel eens leuk uit.
Ik zelf heb het nog niet gespeeld.
Gelezen op: http://www.gamer.nl/
Downloaden van:http://www.gamershell.com/news/17484.html
(188MB groot, dus het val nog mee)