sixstripes
Legacy Member
Eindelijk... na jaren van wachten op nieuws, want Novalogic heeft echt wel alles stil gehouden rond deze game, gaan ze beta testen. Eigenlijk is het alpha testing, nog priller dus, maar er komt schot in de zaak.
Het staat vooraan op de Nova website en je kan intekenen voor deelname
Welcome to NovaLogic.com
Ondanks dat dit zeker geen succes gaat worden als BF3 of MW3 kijk ik toch naar deze game uit. Ik ben al jaren fan van de DF reeks en heb buiten de laatste Delta Force Extreme 2 alle games...waarvan Black Hawk Down de beste was.
Soms uit pure nostalgie log ik nog eens in op BHD... Ik weet niet waarom, maar deze game had iets
en daarom hoop ik dat Angel Falls toch stiekem succes gaat hebben :applause:
Het staat vooraan op de Nova website en je kan intekenen voor deelname
Welcome to NovaLogic.com
Ondanks dat dit zeker geen succes gaat worden als BF3 of MW3 kijk ik toch naar deze game uit. Ik ben al jaren fan van de DF reeks en heb buiten de laatste Delta Force Extreme 2 alle games...waarvan Black Hawk Down de beste was.
Soms uit pure nostalgie log ik nog eens in op BHD... Ik weet niet waarom, maar deze game had iets
en daarom hoop ik dat Angel Falls toch stiekem succes gaat hebben :applause: