Archief - dead island release uur (steam)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cocabonca

Legacy Member
hallo
ik zou graag weten tegen hoelaat ik kan beginne speln via steam ? :P

Lunake

Legacy Member
ben ik de enige of vind ik het echt tegenvallen?
zo een vreemde gameplay..
voelt niet vlot aan..

en die motion blur is echt temenis over the top!

en hoe saved ge een game? ge kunt nie blijve spele tot ie auto saved..
nerges uitleg in de game zelf, over niets..

Shrimpy

Legacy Member
Lunake zei:
ben ik de enige of vind ik het echt tegenvallen?
zo een vreemde gameplay..
voelt niet vlot aan..

en die motion blur is echt temenis over the top!

en hoe saved ge een game? ge kunt nie blijve spele tot ie auto saved..
nerges uitleg in de game zelf, over niets..

Ik heb eerlijk gezegd het spel nog niet gespeeld.. maar het ziet er inderdaad zeer geforceerd uit. Ik was nog wel geintereseerd om het te kopen, maar na verscheidene LP's te zien...

Toch liever L4D ^^

Lunake

Legacy Member
ja kvind de gameplay echt vreemd..
al thans heeft het spel potentieel, omgeving ziet er mooi uit, free play..

ma die gameplay en die controls??
Ge kunt echt ongelimiteerd items meenemen (alcohol, lijn, geld, nagels, planken, water, ingeblikt eten, ...) ma ge kunt maar 2 wapens tegelijkertijd vasthouden?

Wilt ge een ander wapen moet ge da even verslepen in uw inventory menu?
WTF? en ge kunt nie eens scrollen tussen die 2 wapens..

Wie heeft da systeem ooit uitgevonden?
En saven? hoe? wanneer? waar?
Echt jammer want het spel ziet er beestig goed uit, maar echt die motion blur moet af!

Maar zombies slachten is wel nice :D

demon326

Legacy Member
Lunake zei:
ja kvind de gameplay echt vreemd..
al thans heeft het spel potentieel, omgeving ziet er mooi uit, free play..

ma die gameplay en die controls??
Ge kunt echt ongelimiteerd items meenemen (alcohol, lijn, geld, nagels, planken, water, ingeblikt eten, ...) ma ge kunt maar 2 wapens tegelijkertijd vasthouden?

Wilt ge een ander wapen moet ge da even verslepen in uw inventory menu?
WTF? en ge kunt nie eens scrollen tussen die 2 wapens..

Wie heeft da systeem ooit uitgevonden?
En saven? hoe? wanneer? waar?
Echt jammer want het spel ziet er beestig goed uit, maar echt die motion blur moet af!

Dit is wat men een console port noemt :p

CurrY

Legacy Member
Lunake zei:
ja kvind de gameplay echt vreemd..
al thans heeft het spel potentieel, omgeving ziet er mooi uit, free play..

ma die gameplay en die controls??
Ge kunt echt ongelimiteerd items meenemen (alcohol, lijn, geld, nagels, planken, water, ingeblikt eten, ...) ma ge kunt maar 2 wapens tegelijkertijd vasthouden?

Wilt ge een ander wapen moet ge da even verslepen in uw inventory menu?
WTF? en ge kunt nie eens scrollen tussen die 2 wapens..

Wie heeft da systeem ooit uitgevonden?
En saven? hoe? wanneer? waar?
Echt jammer want het spel ziet er beestig goed uit, maar echt die motion blur moet af!

Maar zombies slachten is wel nice :D

Ge kunt switchen tussen de wapens door u mousescroll ingedrukt te houden en dan bewegen met de muis. Niet ideaal maar het werkt wel.

Het is wel een consoleport maar ik vind het echt leuk tot nu toe, ik neem aan dat games als Fallout u ook niet interesseren?
Extra wapens equipen kan je waarschijnlijk vrijspelen naarmate je leveled.

Creamium

Legacy Member
naar ik lees is de pc release van deze game een volledige ramp... Het zou goedkomen met een grote patch (weet niet of deze al uit is), maar wat je speelt op pc, zelfs de disc versie, is een DEV build van de game!
http://geek.pikimal.com/2011/09/06/dead-island-dev-build-accidently-released-on-steam/
Ze hebben daar een dergelijke blunder gemaakt dat niet de hele laatste versie gereleased is, maar nog een onafgewerkte. Als je dit op pc wil spelen, is het wss beter om te wachten tot er genoeg support is geweest, want naar ik lees is het niet te doen

smon

Legacy Member
Creamium zei:
naar ik lees is de pc release van deze game een volledige ramp... Het zou goedkomen met een grote patch (weet niet of deze al uit is), maar wat je speelt op pc, zelfs de disc versie, is een DEV build van de game!
Dead Island Dev Build Accidently Released on Steam | Piki Geek
Ze hebben daar een dergelijke blunder gemaakt dat niet de hele laatste versie gereleased is, maar nog een onafgewerkte. Als je dit op pc wil spelen, is het wss beter om te wachten tot er genoeg support is geweest, want naar ik lees is het niet te doen
[Dopefish] Dead Island - Dev Version - YouTube :rofl:

Kenis

Legacy Member
maar goed dat ik het niet gekocht heb dan , ik lag strijk met dat laatste filmpje :D

Creamium

Legacy Member
OT, maar is Dopefish niet die bekende Belgische freelance game journalist of heb ik het verkeerd?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan