basdiop
Legacy Member
Hey allemaal,
Sinds vele jaren ben ik fan geworden van dit spelletje, dat te vinden is op
Welcome to Dark Ages
Tegenwoordig valt het gratis te spelen. Hoewel het er grafisch misschien niet zo mooi uit ziet, bevat het wel vele pluspunten.
Zo zijn er uitgewerkte politieke en religieuze mogelijkheden en vele meer.
De reden dat ik hierover een topic start is dat de playerbase geleidelijk aan het uitsterven is, tot groot spijt van de resterende spelers. Bij deze hoop ik dus dat ik sommige mensen kan interesseren om eens een kijkje te nemen. Voor degene die het willen proberen, stuur me een PM en ik help je wel verder.
Sinds vele jaren ben ik fan geworden van dit spelletje, dat te vinden is op
Welcome to Dark Ages
Tegenwoordig valt het gratis te spelen. Hoewel het er grafisch misschien niet zo mooi uit ziet, bevat het wel vele pluspunten.
Zo zijn er uitgewerkte politieke en religieuze mogelijkheden en vele meer.
De reden dat ik hierover een topic start is dat de playerbase geleidelijk aan het uitsterven is, tot groot spijt van de resterende spelers. Bij deze hoop ik dus dat ik sommige mensen kan interesseren om eens een kijkje te nemen. Voor degene die het willen proberen, stuur me een PM en ik help je wel verder.