Archief - cvar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

psychodra666

Legacy Member
ik word constant gekicked uit server voor cvar 1 of zoiet ik moet da verandere maar weet niet hoe wie weet wa ik moet type in console

sporting

Legacy Member
als ge nie zegt welke cvar, dan kunnen we ook nie weten oe dat op te lossen is.

psychodra666

Legacy Member
ok cava zal nog is ff gaan checke op telenet server

psychodra666

Legacy Member
ok dees zijn de 2 dinge die ik van pb krijg
cvar r_ata_fsaa_sample must be (=1) must be equal to 0
cvar r_ata_truform_tess must be (=1) must be equal to 0

]DaL[Da1diablo

Legacy Member
psychodra666 zei:
ok dees zijn de 2 dinge die ik van pb krijg
cvar r_ata_fsaa_sample must be (=1) must be equal to 0
cvar r_ata_truform_tess must be (=1) must be equal to 0

wat dacht je van die twee gewoon eens in de console in te tikken met 0 ipv 1 erachter. maw:
/r_ati_fsaa_samples 0 (je zat niet helemaal juist met je foutmeldingen)
/r_ati_truform_tess 0

oftewel twee threads (of zoiets) lager te gaan zien waar je juist dezelfde raad krijgt.
gl and hf :niceone:

a159747

Legacy Member
En als dat niet direct lukt probeer dan eerst eens :
/pb_System 0
en dan opnieuw
/r_ati_fsaa_Samples 0
/r_ati_trufrom_tess 0

psychodra666

Legacy Member
ik heb die alle 2 al verandert in console had het gevonden hier op de forum maar dat werkt blijkbaar ook niet dus zal ik is die system veranderen en zo is proberen

_BulL

Legacy Member
Ja ff dit, hoezo is die cvar er eigenlijk. Ik heb dat op geen enkele server behalve als ik op telenet kom moet ik dat intypen en verder nergens..

Kan dat niet gewoon worden afgezet..?

eagle_BE_

Legacy Member
_BulL zei:
Ja ff dit, hoezo is die cvar er eigenlijk. Ik heb dat op geen enkele server behalve als ik op telenet kom moet ik dat intypen en verder nergens..

Kan dat niet gewoon worden afgezet..?
moet nogtans van clanbase
:confused:

pack

Legacy Member
psychodra666 zei:
ik heb die alle 2 al verandert in console had het gevonden hier op de forum maar dat werkt blijkbaar ook niet dus zal ik is die system veranderen en zo is proberen


probeer met TAB

/r_ati TAB paar letters TAB etc

dan hebt ge het zeker goed


still not work: zet in een autoexec.cfg ergens

RedOX

Legacy Member
]DaL[Da1diablo zei:
wat dacht je van die twee gewoon eens in de console in te tikken met 0 ipv 1 erachter. maw:
/r_ati_fsaa_samples 0 (je zat niet helemaal juist met je foutmeldingen)
/r_ati_truform_tess 0


werden die niet geforced op 0

deej

Legacy Member
Nee omdat Telenet admins PB dat nog steeds laten checken. Als ze ETPro dat lieten checken dan was er geen enkel probleem, ETPro verandert tijdelijk die cvars naar de "juiste" waarde die jij bepaalt als server admin.

PB verandert niks maar kickt u gewoon. Niet erg vriendelijk tegenover mensen die helemaal niet zo begaan zijn met het hele config tweaken / tunen spul.

Crazy Killer

Legacy Member
Wat doet die cvar?
waarom verandert hij die nog steeds (ookal staan zowel autoexec en etconfig op read only) trug naar 1? :x
als je pb eraf gooit en enkel etpro anti-cheat draait is dat niet voldoende? mss kan het gras dan ook definitief af :)

BaNoRaC

Legacy Member
Crazy Killer zei:
Wat doet die cvar?
waarom verandert hij die nog steeds (ookal staan zowel autoexec en etconfig op read only) trug naar 1? :x
als je pb eraf gooit en enkel etpro anti-cheat draait is dat niet voldoende? mss kan het gras dan ook definitief af :)

dat is een cvar tegen de msn-hack als ik mij niet vergis

deej

Legacy Member
't is wel bedenkelijk om dat MSN spul een "hack" te noemen ;-)

wecker

Legacy Member
Ik heb dus net hetzelfde probleem !!!
en dan verander ik het in mijn config en dan krijg ik dat trug :sad::cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan