Archief - CS:S ==>vooruitgang goed of slecht?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizz

Legacy Member
is Valve de populariteit nie aan het verkloten door zoveel verschillende edities uit te brengen van CS? De gamers worden meer gespreidt en leid dit niet tot het verloren gaan van het spel? Eens je bv source wat deftig kan spelenkomt er (waarschijnlijk) weer een nieuwe versie uit. Jullie mening.

Fraggie

Legacy Member
tis zeker een vooruitgang imo
alles is geschreven naar de tijd van nu ;p

& wat er naast cs:s nog kan komen is cs2, maar als cs:s zo pop. word zal daar geen sprake meer van zijn

Insano

Legacy Member
Er gaat zeker aan CS2 gewerkt worden, zelfs als CS:S populair wordt. Valve begint eraan na de release van HL².

Fraggie

Legacy Member
kbetwijfel dat, aangezien cs:s al zo goed is (wat volgens mij nogaltijk 100% valve is)

tis nu natuurlijk moeilijk te oordelen wie er aan gewerkt heeft, aangezien al die cs 'coders' nu voor valve werken
ma cs2 zou gewoon de 'echte' overstap zijn & cs:s is cs, op de source van hl2

dusja, waarom nog werk steken in een game die al bestaat ;p

@p0c

Legacy Member
Fraggie zei:
kbetwijfel dat, aangezien cs:s al zo goed is (wat volgens mij nogaltijk 100% valve is)

tis nu natuurlijk moeilijk te oordelen wie er aan gewerkt heeft, aangezien al die cs 'coders' nu voor valve werken
ma cs2 zou gewoon de 'echte' overstap zijn & cs:s is cs, op de source van hl2

dusja, waarom nog werk steken in een game die al bestaat ;p

Geld :confused:

xytro

Legacy Member
Fraggie zei:
kbetwijfel dat, aangezien cs:s al zo goed is (wat volgens mij nogaltijk 100% valve is)

Ze hebben al gezegd dat er plannen zijn voor CS2. En dat het waarschijnlijk iets totaal anders zal worden dan CT vs T.

static07

Legacy Member
cs2 zal waarschijnlijk een CZ (deleted scenes) achtig ding zijn volgens mij.

schmeter

Legacy Member
ik heb vandaag half life gekocht maar ik kan mijn cd-key niet gebruiken om online te spelen omdat hij al gebruikt wordt! someone please help me

Killer CYco

Legacy Member
schmeter zei:
ik heb vandaag half life gekocht maar ik kan mijn cd-key niet gebruiken om online te spelen omdat hij al gebruikt wordt! someone please help me
Hmz, ik denk het beste is om hl opnieuw te kopen en zorg er voor dat het doosje nog dicht is en dat de key aan de binnenkant zit.. zodanig ze hem niet konden afschrijven om hem thuis te gebruiken op een gedownloade versie..

MinM

Legacy Member
cs: s zal prolly cs2 worden imo
rede de statistieken bewijzen nog steeds dat cs de meest gespeelde mulitplayer shooter is.
waarom iet veranderen aan gameplay en maps
als het zelfs nog met de oude engine populair is
met de nieve engine kan het alleen mor stijgen
cs: source is zalig buiten de bugs die er in zijn, mor da is normaal
ik vind ook degoutant da iedereen der over melkt van shit bugs
zijt blij da valve iet doe voor csers, ze geven een preview van cs onder hl2
want hoe lang moette we nog ni wachten op hl2
ik denk nog ni voor september en oktober
moet wel grappig zijn imo de directeur van vivendi die zo achter zijn bureauke hl2 zit te spele om te testen
kwil direct ruilen met mijn job :d

Smokey_3800

Legacy Member
MinM, moest ge ooit directeur worden bij Vivendi, neemt ge mij dan aan als gametester?? En dan zou ik graag willen doorgroeien tot development en later project management. --> Toch schoon he hoe ik mijn toekomst zie. Ge ziet dat ik gemotiveerd ben eeh. Hoop dat ik een goei kans maak :unsure:

Ik wil ook wel eens een andere map spelen als dust dust dust dust dust. Ik krijg er al dorst van als ik eraan denk :lol:

en ik hoop dat ik niet meer tot oktober, november moet w8en, maar er zal niet veel anders opzitten vrees ik ...

SpYdR0

Legacy Member
oplossing voor het dust dust dust probleem bij CS:S

=> custom CS:S maps

en servers waar er draaien (met deftige ping)

=> Checky's World (bada-aztec2) 213.203.216.29:27015
=> Swedish Inferno (aztec2,dust2,office) 213.115.93.121:27015

tnx 2 Goalien

DGEN

Legacy Member
misschien wordt cs2 iets a la cs cz...e flop als css goed draait :x

SpoBo

Legacy Member
DGEN ik denk er hetzelfde over... CS2 komt er zeker maar het zal eerder een waste of money zijn. Trouwens ze hebben laten weten dat de Sourceengine héél aanpasbaar is .. ze kunnen namelijk direct DX10 implementeren als ze dit zouden willen .. ik denk dat CS2 dit zal hebben en wat extra gamemodes,maps & wapens .. moest het echt goed gedaan zijn denk ik wel dat er een publiem voor zal zijn .. maar ik betwijfel het.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan