Archief - CS To noob or not to noob

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HellTheCannibal

Legacy Member
Yow de manne,

kan er iemand mij zeggen wanneer ge uzelf een goeie Cs-er moogt noemen. Hiermee bedoel ik hoeveel keer ge gekilled moogt worden en hoeveel kills ge moet doen. Laten we zeggen in een game van 10 minuten.Voor zowel fy maps als cs of de. De reden waarom ik da vraag is omda ik pas een clan wil joine als ik een beke goe ben. :help:

HellTheCannibal

Legacy Member
K'had niks beter te doen. Mijn internet ligt plat. Te veel gedownload

nameless

Legacy Member
fonky
u aim heeft nix te make me da ge goe of slecht bent
maar hoe ge u aim kunt toepasse door u tegenstander te slim af te zijn

sebastos

Legacy Member
voor in ne clan te zitte denk ik da ge hoofdzakelijk goed in een team moet kunnen werken
denken en 'spelen' zoals in het echt
en ge moet natuurlijk ook wel herkennen wie de vijand is en niet vergeten te schieten

sB. guano

Legacy Member
Als ge in ne clan zit moede vooral goed luisteren naar wa da de andere zeggen. Goe in het team werken. En natuurlijk zoveel mogelijk peties dood doen. Maar als ge in ne clan wilt moede u gewoon laten trialen en ge zult wel zien of ze u goe vinden of nie ee. :niceone:

Fraggie

Legacy Member
voor beginners clans kan het mss zijn dat ze je oordelen op je aantal frags
maar dwz dat die beginners clan ook niet rap zal evolueren, maw slechte keus om daar in te blijven (speel ff mee, ma blijf niet sukkelen op het zelfde niveau)
& na een tijdje moet je idd, spelen op je brain & kom je ofwel ver ofwel is cs niet voor jou ;)

tbelangrijkste is gewoon dat je blijft door gaan, niet stil staan (figuurlijk gesproken)

liquido

Legacy Member
yow de manneuh Wa Vinde Gelle nu het b3ste wape eigelijk f3itelijk
ike de mp5

greetz- l!quid0

waar is de tijd... (meuh)

Stijneman

Legacy Member
no offence ma zijn alle cssers zo dom ? (ni op topic, maar met die 1337 talk enzo, stooeeeeer za) en de meeste zen oek flamers en blamers :angry: as ge hun dood zedde nen cheater, as zij u dode zedde nen noob :wtf:

cs is zo lame


this is gonna cost me :unsure:

PS: ik kijk nooit in cs subforum, ik keek na den titel van laatste topic en vond da weer da nief telenet games forum niveau :zucht: :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan