Archief - cs start niet meer op !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DrOpshOt

Legacy Member
Sinds de update start steam wel op maar als ik cs wil spelen gaat het ff naar het scherm en komt onmiddelijk terug naar windows scherm ! heb wel juist DOOM 3 geinstal met direct 9.0 b ! Zou dat er iets te maken mee kunnen hebben ? Graag help gehad .... ty

cC^Liteon

Legacy Member
Mijn cs wou daarstrx ook ni opstarte en keerde ook terug naar bureaublad ma bij mij wou eel steam ni werke.. ma mn broer had blijkbaar iet uitgestoke me mn firewall waardoor em geblokt was .. broers zucht :ironic:

ik heb sims2 en daarbij zit directX 9.0c dus daaraan zal 't zeker niet liggen.. ik heb heel lang cs gespeeld met dX9.0b

candycrash

Legacy Member
probeer eens door uw models te delete dan werkte het bij wel

ik kan weer met die pokke cz models spelen die fix werkt niemeer sinds laatste update :(

Smokey_3800

Legacy Member
Steam Update Released
Zips @ 6:07 pm pdt - steam updates - 59 comments - hot topic
To coincide with tonight's Steam server maintenance there has been an update to the Steam client. Simply restart Steam for the update to begin.
Steam Client Changes / Additions

Removed Exit & Logout command

Improved authentication system

Improved UI feedback when Internet connection has been lost

Improved pre-loading behavior (will no longer pause)

Added new in-game languages: Japanese, Thai, & Russian
Also included in the update is a new Half-Life 2 hardware survey. It's mostly automated and will provide Valve with certain hardware specifications to allow for better game optimizations in the future.

Update: If you're having issues with CS crashing upon entering a game, VALVe recommends deleting any custom sprites, skins or sounds you have until they can create a working patch.


bron csnation.net

DrOpshOt

Legacy Member
candycrash zei:
probeer eens door uw models te delete dan werkte het bij wel

ik kan weer met die pokke cz models spelen die fix werkt niemeer sinds laatste update :(

net geprobeert en helpt nieks...vlieg steeds terug naar bureau blad.. :evil:

split

Legacy Member
dat wou ik ook net vragen. dus ik wou ff cs'en maar telenet ervers down
ik wil op een andere server spelen hij steam load en als het bijna gedaan si keert ie opeens terug naar bureaublad

LiMeY

Legacy Member
idem tn servers not respodnding
andere servers...security module geload en just daarachter ..floep naar bureaublad :angry:

LiMeY

Legacy Member
k keb mn sound en model map heel leegemaakt en nu kank cse
maar tn servers nog altij not responding....ze staan toch op ?

FrGkeh

Legacy Member
Ik heb heel mn cs map verwijdert en opniuew ge update, Preparing to play counterstrike... en dan stopt et..

robie5

Legacy Member
bij mij is het ook zo ,alsik opstart komt da scherm van cs daar fa laadt en dan ga ie direct trug naar bureaublad:( ik heb wel cs cz sounds op cs 1.6 staan moetik dan die sound gwn allemaal selectere en verwijdere??

split

Legacy Member
k kheb da dus ook geprobeerd models en sound wissen en da lukt dus
kan dus weer cs'en.
alleen jammer dat telenet servers offline zijn

Smokey_3800

Legacy Member
Steam Updated
Zips @ 1:16 pm pdt - steam updates - 41 comments - hot topic
Another new Steam update has been released. This update addresses the game launch problem caused by last night's update.
Steam Client Changes / Additions

Fixed game launch problem caused by customized game content
It should be noted that Steam is currently ignoring custom game content, but this feature will return once a permanent solution is found.

dus nu ffe geen custom zever, haha iedereen default (Y)

rule

Legacy Member
jammer, ik speel toch liever met skins.
het moet er nog altijd mooi uitzien

Weatus

Legacy Member
Mijn counter-strike heeft wat lagstoten laatste tijd, kan dit in verband te leggen zijn met dit update voorval?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan