Archief - CS: Source Release Imminent

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fraggie

Legacy Member
http://www.csnation.net
You heard right, Half-Life Fallout has gotten word that Counter-Strike:Source in its entire, non-BETA form will be released NEXT WEEK to those who purchase Half-Life 2 through Steam. In a (somewhat) surprising move, Steam subscribers will be able to purchase Half-Life 2 next week and can begin playing Counter-Strike Source immediately. Half-Life 2 and the other games will be available later on when Valve releases them. Keep in mind that in order to bask in the glory of the full, retail version of CS: Source so soon, you must pre-order Half-Life 2 via Steam. Our good friends at Half-Life Fallout have more details in the form of this e-mail:
Gabe Newell
The Half-Life 2 offers have been finalized. Details are pasted below. The Steam offers will be available for purchase next week. Those who purchase via Steam, will receive the final version of Counter-Strike: Source immediately. Half-Life 2 and other games in the Steam offerings will be made available to purchasers upon their release.
Still no definitive date on when Half-Life 2 will be released, but the purchase plans for the retail and Steam versions have been made available, see below for the complete list of options. Thanks to Half-Life Fallout for breaking this totally freakin' awesome news.
nieuws van csnation, 28sept

Smokey_3800

Legacy Member
eindelijk meer kunnen spelen dan alleen dust dust dust dust dust en soms een domme banda_aztec, dust dust dust , ik krijg er dorst van ;)

Godzilla*Akira

Legacy Member
typisch, weer enkel voor die dat het kopen via steam en de rest kan op zijn kin kloppen.

Smokey_3800

Legacy Member
tja valve vedient meer geld aan de verkopen via steam dan de verkopen via retail ...

FrGkeh

Legacy Member
oh zalig.. hoeveel gaat da koste om via steam te buye ? iemand ?

Kill0rBee

Legacy Member
ge kunt eve goed alle maps van de non-beta naar de beta porten he ?

SithCloud

Legacy Member
kopen via steam heeft wel een nadeel.. ge moet immers invoertaxen betalen ^^ en dat kan algauw meer als 10 euro xtra zijn

ShroeKz.^

Legacy Member
SithCloud zei:
kopen via steam heeft wel een nadeel.. ge moet immers invoertaxen betalen ^^ en dat kan algauw meer als 10 euro xtra zijn

Is tog niet waar ?
Want als je via steam koopt krijg je de cd nog het boekje en hoesje...
dan is gewoon de content ge-unlocked en kan je het vanaf steam spelen :/
alleh da d8 ik tog :p

SithCloud

Legacy Member
Is wel waar, ik wou zo condition zero kopen, en opt einde kwamen daar 10 euro invoertaxen bij... (dus ipv 30 euro zoalst daar stond werdet opeens meer als 40 euro)

Insano

Legacy Member
Als je via Steam koopt, heb je geen doosje maar alleen de content. Je download alles via Steam.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan