KnaPF
Legacy Member
Hey,
ik heb mijn CS op Direct3D geprobeerd.
Alleen, mijn videao kaart kan dit niet aan precies.
Ik heb alles geprobeerd.. Opnieuw installeren, helemaal op nieuw installeren (steam dan).
Ik had dit ook bij DoD gedaan en alles werkte terug in Software mode.
Ik krijg soms een kadertje dat ik op OK moet drukken en dat hij dan in Software mode opstart. Dit is echter niet het geval..
Kan iemand mij helpen?
Thx!
ik heb mijn CS op Direct3D geprobeerd.
Alleen, mijn videao kaart kan dit niet aan precies.
Ik heb alles geprobeerd.. Opnieuw installeren, helemaal op nieuw installeren (steam dan).
Ik had dit ook bij DoD gedaan en alles werkte terug in Software mode.
Ik krijg soms een kadertje dat ik op OK moet drukken en dat hij dan in Software mode opstart. Dit is echter niet het geval..
Kan iemand mij helpen?
Thx!
) wil aanpassen op allene maar OpenGL.. Gaat niet :'( 
