Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Performe zei:tenzij er ne oplossing is ...
Performe zei:mja ok dan
.. geen cs meer dan voor mij
kverdedig xytro niet , maar gij zijt ook wel wat een kindje...Performe zei:kk dus ff wachten dan op die patch dan
xytro , kindje jouw mening nie gevraagt![]()
Lon$daLe zei:kverdedig xytro niet , maar gij zijt ook wel wat een kindje...
oke zijn veel mensen die de cz models nie leuk vinden , maar om direct stop tegen cs te zeggen omda ge een weekske ofzo nie met die cz models wilt spelen , das pas stoer :ironic:
