Archief - cs blood

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlasteR.theone

Legacy Member
ligt het aan mij of is er sinds de laatste updates altijd maar minder en minder bloed in cs als je bv een headshot schiet zie je er niets van .
ik heb dan maar blood sprites van 1.5 of het internet gedownload zou valve terug een update uitgeven voor meer bloed :d .
wat denken jullie :d

FmTx^

Legacy Member
BlasteR.theone zei:
ligt het aan mij of is er sinds de laatste updates altijd maar minder en minder bloed in cs als je bv een headshot schiet zie je er niets van .
ik heb dan maar blood sprites van 1.5 of het internet gedownload zou valve terug een update uitgeven voor meer bloed :d .
wat denken jullie :d

violence_hblood "1"
violence_ablood "1"
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"
mp_decals "9999"
gl_spriteblend "0"

dan gade max bloed zien da ge standaard kunt krijge @ cs..
wilde meer download dan zo'n bloodpatch @ www.google.be ;)

ShroeKz.^

Legacy Member
FrG zei:
lol hoe heb ge da gedaan


insecten hebben geen bloed :wtf:

Insecten geen bloed ??
Een vlieg is tog een insect, awel als ge da plat slaagt, heeft da tog blood :wtf:

ZoltaN!

Legacy Member
ShroeKz.^ zei:
Insecten geen bloed ??
Een vlieg is tog een insect, awel als ge da plat slaagt, heeft da tog blood :wtf:

idd keb 1 doodgeslaan op mijn broek en nu zit daar zon rood streep in. dus zelfs uw geel insektenbloed klopt niet want die vlieg had rood bloed bij mij :wtf:

Lucian

Legacy Member
ZoltaN! zei:
idd keb 1 doodgeslaan op mijn broek en nu zit daar zon rood streep in. dus zelfs uw geel insektenbloed klopt niet want die vlieg had rood bloed bij mij :wtf:

spijs =/= bloed :p

Shyheim

Legacy Member
FmTx^ zei:
violence_hblood "1"
violence_ablood "1"
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"
mp_decals "9999"
gl_spriteblend "0"

dan gade max bloed zien da ge standaard kunt krijge @ cs..
wilde meer download dan zo'n bloodpatch @ www.google.be ;)

meh er bestaan zelfs servers waar dat standaard inzit

eens je geraakt wordt blijf je bloeden, en ziet iedereen naar waar je loopt, en waar je bent gestopt :p

Killer CYco

Legacy Member
Is er nog geen bloed genoeg in de wereld voor meneer? :cry:

^^

mudvAyne

Legacy Member
Ja ik heb da al eens gezien in een filmke dan heb je ingame dat HL bloed en dat is best irri en je ziet het bloed ook alleen ma op de grond of muren :p je ziet het niet zo lekker spatten als je een HS schiet :p ;) kzal eens zoeken end an editen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan