Archief - cs 1.6 knive links

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlasteR.theone

Legacy Member
hey ik heb al man gezien die hun gun rechts hebben en hun kniven links en dit is niet via HLTV ech switchen enzo .
moet je een scriptje maken ofzo ?

One-t|M@[hINe

Legacy Member
BlasteR.theone zei:
hey ik heb al man gezien die hun gun rechts hebben en hun kniven links en dit is niet via HLTV ech switchen enzo .
moet je een scriptje maken ofzo ?


kheb da ook al paar keer gezien, dat ze ook bv hun pistool links dragen, en smg's en snipers rechts.ma kweet nie hoe of wa zeh. sry

wa ik wel weet=

knife => knifes, en zo leerde weer iets bij he :d

m4rt1n0

Legacy Member
bind "toets" "rechts"
alias "rechts" "cl_righthand 1; bind <toets> links"
alias "links" "cl_righthand 0; bind <toets> rechts"

zoiets ongeveer

of anders

bind "3" "slot3; cl_righthand 0"
bind "1" "slot1; cl_righthand 1"
bind "2" "slot2; cl_righthand 1"

hoewel ik denk dat die 2 laatste nie echt nodig zijn

**EDIT**: wil nie muggenziften maar, knives toch wel **

BlasteR.theone

Legacy Member
m4rt1n0 zei:
bind "toets" "rechts"
alias "rechts" "cl_righthand 1; bind <toets> links"
alias "links" "cl_righthand 0; bind <toets> rechts"

zoiets ongeveer

of anders

bind "3" "slot3; cl_righthand 0"
bind "1" "slot1; cl_righthand 1"
bind "2" "slot2; cl_righthand 1"

hoewel ik denk dat die 2 laatste nie echt nodig zijn

**EDIT**: wil nie muggenziften maar, knives toch wel **

als je dat doet en je doet "last weapon used" dan staat alles links :s en anders moet ik alleen met de letters werken en daar heb ik geen zin in

m4rt1n0

Legacy Member
gebruik dan de scroll om van positie links/rechts te wisselen

Fraggie

Legacy Member
als je goed kijkt, switcht em altijd eerst links & dan leest em gelijk cl_righthand "1" & gaat em naar rechts

V3nator

Legacy Member
lol kerels is gewoon een bug van HLSW, as ik m'n demo soms nacheck van hlsw doe ik dat ook ;)

Tw33tst3r

Legacy Member
hmz, kheb bindje om te switchen tussen lefthanded en righthanded, om 1 of ander reden ligt awp mij beter lefthanded :s (prolly all in the mind :p)

alias wapen wapenrechts

alias wapenlinks "cl_righthand 0;alias wapen wapenrechts"
alias wapenrechts "cl_righthand 1;alias wapen wapenlinks"

bind <toets> wapen

en done :)

mudvAyne

Legacy Member
ik heb de 1.5 knife skin :p en ik speel lefthanded en die skin staat automatische rechts en als ik mij guns recht zet staat m'n knife links :p :D

Gamb|t

Legacy Member
d/l een custom links knife model
en zet die bij uw standaard models dan staan al uw models rechts behalve uw knife. Zo doe je dat voor al je models die je aan de linkse kant wil

BlasteR.theone

Legacy Member
Gamb|t zei:
d/l een custom links knife model
en zet die bij uw standaard models dan staan al uw models rechts behalve uw knife. Zo doe je dat voor al je models die je aan de linkse kant wil
en waar kan ik ze downloade ?

da_diablo

Legacy Member
i pitty the

OT: custom skin is het antwoord, of da scriptje da hier al is gegeven
bind "3" "slot3; cl_righthand 0"
bind "1" "slot1; cl_righthand 1"
bind "2" "slot2; cl_righthand 1"

wel zorgen dan dat je de vorige wist, dat de knop 3 geen twee keer gebind is

Wid@ker

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
kheb da ook al paar keer gezien, dat ze ook bv hun pistool links dragen, en smg's en snipers rechts.ma kweet nie hoe of wa zeh. sry

wa ik wel weet=

knife => knifes, en zo leerde weer iets bij he :d
Idd, want tis toch wel knives hoor :)

OT: SEARCH
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan