Archief - CS 1,6 in LAN ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shyheim

Legacy Member
Aight, in de tijd dat ik 1,5 nog speelde lukte dat zonder CD-Key te hebben (mijn broer heeft Steam Full met CS in gedownload), nu moet je blijkbaar ook key hebben om in LAN te spelen ? Of doe ik iets verkeerd...

Hij detecteert de LAN game wel (bij Servers -> LAN staat mijn game geactiveerd), maar als hij probeert te connecten vraagt hij of hij CS wilt kopen met Credit Card, of dat hij CS al bezit. Als hij dat laatste selecteert vraagt Steam zijn Key Code dus...





Any help? :help:

Shyheim

Legacy Member
Ja ik heb HL gekocht, ik speel CS via internet... hij niet, en 2 keer Half-Life kopen zou nogal idioot zijn (hoewel het bitter weinig kost tegenwoordig, heb ik gehoord, maar dan nog, ik vind dat nergens meer :/).

't Is dat in LAN spelen zonder HL te moeten kopen (gewoon HL & CS installen dus) vroeger (bij 1.5) ging, en bij 1.6 blijkbaar niet meer... En daarom vraag ik dat: zit ik fout ofzo?

zero1138

Legacy Member
ik vind da nog kei veel die generation pack en in antwerpen ne tijd gelede een heele kast vol me alleen hl dus kope :)

BiLn44d4crob44t

Legacy Member
Om op steam te spelen ( Online of op Lan ) moet je een Steam acount hebben en dit kun je alleen verkrijgen , door een key te hebben ( die nog niet in gebruik is ) .

Opl : er is geen andere manier dan kope :)

thorax

Legacy Member
LessThanJake zei:
Ja ik heb HL gekocht, ik speel CS via internet... hij niet, en 2 keer Half-Life kopen zou nogal idioot zijn (hoewel het bitter weinig kost tegenwoordig, heb ik gehoord, maar dan nog, ik vind dat nergens meer :/).

't Is dat in LAN spelen zonder HL te moeten kopen (gewoon HL & CS installen dus) vroeger (bij 1.5) ging, en bij 1.6 blijkbaar niet meer... En daarom vraag ik dat: zit ik fout ofzo?


ik speel ook in lan me mijn broer en we hebben maar 1 cd key.
je moet gewoon op zijn acount inloggen en da kan je alletwee tegen elkaar lannen en op internet ma bij inet kan je niet op dezelfde server spelen.

Oetjebek

Legacy Member
500 franken is idd niet veel bij het computer winkelke!
tenzij je crackje wilt maar dat raad ik je af

das :naughty:

Shyheim

Legacy Member
thorax zei:
ma bij inet kan je niet op dezelfde server spelen.


niet tesamen spelen bedoelt ge?

of enkel niet op dezelfde server?



en da computerwinkeltje: hoe gebeurt die betaling? want normaal doe ik enkel mailorder, en dat is kopen, overschrijven en dan wordt dat geleverd...

DGEN

Legacy Member
zucht
gewoon ff wa rondzoeke in de omligende winkels
makro..carrefour..of waar dan ook

in .nl waar ik studeerde had k hl voor 6.5 euro gekocht...

ZUCHT

QplQyer

Legacy Member
LessThanJake zei:
niet tesamen spelen bedoelt ge?

of enkel niet op dezelfde server?



en da computerwinkeltje: hoe gebeurt die betaling? want normaal doe ik enkel mailorder, en dat is kopen, overschrijven en dan wordt dat geleverd...

vanop de site:

Via de website:
U kunt artikels bestellen en online betalen met Visa, Eurocard, Bancontact of Proton door in de artikelfiche op de knop 'toevoegen aan order' te klikken; via de menu-optie 'bestelling' kan uw order dan verder afgehandeld worden. Tijdens deze afhandelingsprocedure kunt u de betalingswijze kiezen (Visa, Eurocard, Bancontact, Proton, overschrijving, rembours)


voila, alles mogelijk dus, aan de postbode, overschrijving en visa.

Shyheim

Legacy Member
DGEN zei:
zucht
gewoon ff wa rondzoeke in de omligende winkels
makro..carrefour..of waar dan ook

in .nl waar ik studeerde had k hl voor 6.5 euro gekocht...

ZUCHT


Cry me a river.



Thanks by the way, aan de anderen, heb een manier gevonden. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan