Archief - Crosshair size

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Herr_didi

Legacy Member
Hallo, weet er iemand toevallig of ge in bfv u crosshair siez net zo kunt verranderen als in Q3?

want ik krijg het op men heupe van die lelijke oversized crosshair...


thx

Herr_didi

Legacy Member
amaj da suckt
ik ga pesies is ne mail stre na dice of da echt ni kan ze
want ik wordt er GEK van

zeroi

Legacy Member
Herr_didi zei:
amaj da suckt
ik ga pesies is ne mail stre na dice of da echt ni kan ze
want ik wordt er GEK van
Doen!, ze zitten daar zeker te w88 erop. Denkte echt dat die de moeite gaan doen omdat te wijzigen, we vragen al zoveel om te veranderen. En corsair aanpassen hoeft niet. Puntje int midden gaat, maar das serverinstelling.

Memphis

Legacy Member
zero cool zei:
Doen!, ze zitten daar zeker te w88 erop. Denkte echt dat die de moeite gaan doen omdat te wijzigen, we vragen al zoveel om te veranderen. En corsair aanpassen hoeft niet. Puntje int midden gaat, maar das serverinstelling.

crosshair = mikpunt
corsair = suckie plane in 42 :)

BLUTCH 26

Legacy Member
:offtopic:
corsair is GEEN suckie plane , het was een beestig wapen tegen de jappe!!

Herr_didi

Legacy Member
Idd in een kut lage resolutie is da echt ni te doen
maja
ik speel op 1024 en dan is da ng te groot na men goesting...
en zero cool
da is dan als een vraag of ge da voor u eige kunt aanpassen
via console of dat da nu al ga
en dus ni da ze daar iet voor in de patch zette...

cava?

ge en idd ne corsair is een vliegtuig (komt ook in bfv)
die moete ze ni aanpasse
ja just da em iet rapper is mschien

ma daar gaget ni over

ik wil gewoon ne kleinere crosshair, das toch geen ramp om te vragen eh zero "cool"
as die command besta zo veel te beter
as ze ni besta, ja se pech dan, die moete da van mij ni in de patch steke da da ga ze...

zeroi

Legacy Member
oops, spellingfreaks :p .
En sorry, ma dice kenende gaan ze nog eens niet de moeite doen om een antwoord te geven. Da crossair is al sinds begin van bf ni gewijzigd, en is hetzelfde ni bfv.

Greetz

Epyon

Legacy Member
Denk dat gamedevelopers er wel van uitgaan dat iedereen speelt op een resolutie van minstens 800x600 tenzij ge echt het hele minimumsysteem hebt :P .

Herr_didi

Legacy Member
lol :S
me minimum zouk zot worde :s
da ziet er ni uit op lowest graphics enzo :s

ma swat
ja wie weet
ea antwoord wel, zowiezo, hebbe ze altijd gedaan
dus maybe da die helpe

SilentSpring

Legacy Member
Herr_didi zei:
lol :S
me minimum zouk zot worde :s
da ziet er ni uit op lowest graphics enzo :s

ma swat
ja wie weet
ea antwoord wel, zowiezo, hebbe ze altijd gedaan
dus maybe da die helpe
op lowest ist ook nie zo slecht zu, int begin speeldek op lowest omdak pcke wilde sparen, ma nu op medium en 800*600 ofzo, ak 1024*... pak schokt em.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan