Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Minimum Rage zei:wat is het beste 1.6 of condition zero? kan ik met bv CZ tegen iemand met 1.6 spelen???
Dark^Wolverine zei:CSis idd het best, dus kunde beter CZ kopen dan kunde nog eens Source spelen ook.
Dark^Wolverine zei:CSis idd het best, dus kunde beter CZ kopen dan kunde nog eens Source spelen ook.
LiMeY zei:echt niet :/
source suckt...en hard
zero1138 zei:och echt ne beta ?![]()
duidelijk toch?
tzijn der velen die da blijkbaar vergeten.argh, dwaas .. als iemand zegt da source suckt ist ni om de f*cking schone gfx (en ja, ik moet toegeven in css zijn ze echt mooi) ma om de gameplay die zo neig fucked up is ...One-t|M@[hINe zei:correctie: de gfx van de BETA B E T A zijn megagoe! enkel de hitboxes kloppen nog nie echt. en tis maar ne BETA B E T A :doh:
bwa jadimpy zei:argh, dwaas .. als iemand zegt da source suckt ist ni om de f*cking schone gfx (en ja, ik moet toegeven in css zijn ze echt mooi) ma om de gameplay die zo neig fucked up is ...
in deze topic heeft niemand iets negatief gezegd noch over gfx van css noch over hitboxes
ource speelt dan worde die gameplay wel gewoon ze