Archief - Counterstrike? hum? demo?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rage

Legacy Member
Mja aangezien dit de populairste fps is moet ik het toch es fatsoenlijk getest hebben. Is er een demo?

Rage

Legacy Member
wat is het beste 1.6 of condition zero? kan ik met bv CZ tegen iemand met 1.6 spelen???

Lucian

Legacy Member
cz is gewoon 1.6 met nieuwere skins, models etc
1.6 is fijnste om te spelen, en gratis(buite uwe hl key )

gStar

Legacy Member
Minimum Rage zei:
wat is het beste 1.6 of condition zero? kan ik met bv CZ tegen iemand met 1.6 spelen???

Vraag 1 . 1.6 , Condition zero is gewoon iets beter gfx (maar ni veel)

Vraag 2 . NEEN , maar ge kunt wel me u CD-key van CZ gewoon CS 1.6 ook spelen

Wid@ker

Legacy Member
Als je 't mij vraagt, zou ik voor 1.6 gaan. Ik ken bijna niemand die CZ speelt.

Smokey_3800

Legacy Member
ik ken heel wat mensen die CZ spelen en persoonlijk vind ik cz leuker, maar niets kan natuurlijk tippen aan CS:Source !!!

Godzilla*Akira

Legacy Member
CS:S is idd het best, dus kunde beter CZ kopen dan kunde nog eens Source spelen ook.

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Dark^Wolverine zei:
CS:S is idd het best, dus kunde beter CZ kopen dan kunde nog eens Source spelen ook.

Voor hoelang nog? Van zodra CSS full er is, ist gedaan met de beta. En aangezien CSS er binnenkort komt (voor HL2), ist de aanschaf van CZ dus overbodig.

Wilt ge CS spelen, koop u dan de HL Generations pack, dan kunde HL en alle mods (dus ook CS) spelen.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
LiMeY zei:
echt niet :/
source suckt...en hard


correctie: de gfx van de BETA B E T A zijn megagoe! enkel de hitboxes kloppen nog nie echt. en tis maar ne BETA B E T A :doh:

dimpy

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
correctie: de gfx van de BETA B E T A zijn megagoe! enkel de hitboxes kloppen nog nie echt. en tis maar ne BETA B E T A :doh:
argh, dwaas .. als iemand zegt da source suckt ist ni om de f*cking schone gfx (en ja, ik moet toegeven in css zijn ze echt mooi) ma om de gameplay die zo neig fucked up is ...

in deze topic heeft niemand iets negatief gezegd noch over gfx van css noch over hitboxes

sebastos

Legacy Member
dimpy zei:
argh, dwaas .. als iemand zegt da source suckt ist ni om de f*cking schone gfx (en ja, ik moet toegeven in css zijn ze echt mooi) ma om de gameplay die zo neig fucked up is ...

in deze topic heeft niemand iets negatief gezegd noch over gfx van css noch over hitboxes
bwa ja
maar als ge een weekske cs:source speelt dan worde die gameplay wel gewoon ze

stoffer

Legacy Member
Nee, er is geen demo van Counter-Strike.
Wil je nu snel beginnen, koop dan Counter-Strike Condition Zero of een Halflife Pack.

Voordeel van CZ: je kan wat singleplayer spelen + je kan eventjes de beta source spelen.
Voordeel van HL: je hebt Halflife als volledig spel erbij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan