Archief - Counter-Strike: Source Beta Update Released

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
COUNTER-STRIKE: SOURCE BETA CHANGES / ADDITIONS:
  • Improved consistency of hitboxes between the server and client
  • Fixed glows showing through map geometry
  • Fixed grenades getting stuck in props
  • Fixed rendering errors with DX8 and anti-aliasing
  • Fixed playerlist in-game UI: will now properly display players
  • Fixed skywalking exploit on De_Dust
  • Fixed alt-tab video corruption bugs
  • Fixed player hovering over ground on round restart
  • Fixed reload animation bugs on AWP and Scout
  • Updated scoreboard to display 32+ player games properly
  • Updated weapon sounds
  • Updated weapon model textures
  • Updated player hand texture
  • Reduced effectiveness of flashbangs behind the player
  • Added Friends list to in-game UI
  • Added sv_password for servers
Zoals gewoonlijk moet je om de update te ontvangen, je Steam heropstarten.

Bron

Oetjebek

Legacy Member
gatverdamma Captain Insano ge zijt mij 3 uren voor
ik die dacht da gij nu naar school moest ofzo :P

Smokey_3800

Legacy Member
hehe die heeft dat misschien voor dat em na school vertrok gepost :lol:

Gamb|t

Legacy Member
En als je nu je wapen switched dan komt er te staan

<nick> attacked a teamate :niceone:

6 fixes in de plaats 7 bugs erbij

haXiOn

Legacy Member
thx for the info, mja tis nen beta komt wel in orde, of het ook gaat doorbreken? ...

Oetjebek

Legacy Member
is zalige update echt
de look is mooier :) van veel dingen
veel dingen gefixed
en wat mooi is
als je spawmt dan komt er, koop iets met de buy key enal
vroeger was da ook, ma nu is da veel mooier gedaan ;p

Fraggie

Legacy Member
haXiOn zei:
thx for the info, mja tis nen beta komt wel in orde, of het ook gaat doorbreken? ...
tmoest al af zijn imo
sinds steam zijn der constant updates.. vroeger zaten daar maanden tussen

Killer CYco

Legacy Member
Sinds de update, als ik cs:s opstart dan kom ik in zwart scherm met mijn witte pijl en da ist dus...
Had ervoor nooit problemen ofzo.. zijn er nog mensen die dit hebben of ligt het enkel aan mij (ik zou nie weten hoe dit komt, is sinds de update)
kan er me iemand helpen? :help:
Alvast dank..

Oetjebek

Legacy Member
ik heb ook iets opgemerkt sinds de update
mijn scherm is deheletijd hetzelvde (nie zwart achtergrond ma zonder die letters)
en over 25sec pas kan ik connecten ofzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan