KO
Legacy Member
Ik heb halflife generation gekocht enkele dagen terug en ik installeer half life en CS (blueshift en opposing force kunnen de pot op
) ik maak een logo, sla dat op in het .wad formaat in C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike maar als ik speel heb ik nog steeds dat standaard logo, ik heb ook al geprobeerd met eSSpray 2 maar het resultaat blijft hetzelfde, enig idee ?
CS is van de cd geinstalleed maar wel geupdate met een steam installer waarbij CS cached was
) ik maak een logo, sla dat op in het .wad formaat in C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike maar als ik speel heb ik nog steeds dat standaard logo, ik heb ook al geprobeerd met eSSpray 2 maar het resultaat blijft hetzelfde, enig idee ?CS is van de cd geinstalleed maar wel geupdate met een steam installer waarbij CS cached was

