Archief - constant fps drops !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fake!

Legacy Member
ik zit ingame te spelen en ik krijg bijna eel de tijd als ik een ventje zie lopen ofzo fps drops van 60 naar 40 ofzo kheb al alles geprobeerd wat in de FAQ sticky staat maar niets helpt op servers zeggen sommigen dat ik new config moet hebben en anderen new drivers installen ma ik ben echt een noob in deze shit. waar kan ik drivers installen wat moet ik doen ! ffs HELP :help:

*edit*
pc specs: 2,7 Ghz - 256 MB RAM - 120GB - ATI Radeon 9200SE

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Fake! zei:
ik zit ingame te spelen en ik krijg bijna eel de tijd als ik een ventje zie lopen ofzo fps drops van 60 naar 40 ofzo kheb al alles geprobeerd wat in de FAQ sticky staat maar niets helpt op servers zeggen sommigen dat ik new config moet hebben en anderen new drivers installen ma ik ben echt een noob in deze shit. waar kan ik drivers installen wat moet ik doen ! ffs HELP :help:


wa zijn uw specs?

hadje da voordien ook al?! meer details plz

Fake!

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
wa zijn uw specs?

hadje da voordien ook al?! meer details plz
voordien had ik dit niet , ik had mss soms wel fps drops maar ik had er nooit last van qua lagg.. help dit is heel vervelend

Fraggie

Legacy Member
een zeer simpele site (niet echt uptodate denk ik, ma het voldoet) zodat je alles op 1 site vind:
http://www.driverzone.com
scan es met nieuwe adaware se (vergeet niet te updaten) & SB: Search and destory

defragmenteren, hijackthis log op software/windows forum, crapcleaner es laten runnen...

slimfit

Legacy Member
nie waar
er is iets aan de hand me steam :s kheb da vandaag ook mijn max is 30 en normaal haal 200 :s fucking raar

Lucian

Legacy Member
Fake! zei:
ik zit ingame te spelen en ik krijg bijna eel de tijd als ik een ventje zie lopen ofzo fps drops van 60 naar 40 ofzo kheb al alles geprobeerd wat in de FAQ sticky staat maar niets helpt op servers zeggen sommigen dat ik new config moet hebben en anderen new drivers installen ma ik ben echt een noob in deze shit. waar kan ik drivers installen wat moet ik doen ! ffs HELP :help:

*edit*
pc specs: 2,7 Ghz - 256 MB RAM - 120GB - ATI Radeon 9200SE

feit is dat cs nu beter loopt op nvidia dan op ati, khad vroeger met men 9800 pro ook constant drops naar 80 ofzo, nu op een tijdelijke (veel slechtere dan de 9800pro) gf4 mx 440 loop het constant 100 fps, raar, maar tis zo, zal wel omgekeerd zijn bij source ...
kunt highfps models es proberen als ge da nog nie gedaan hebt, samen met hltoolz krijgde normaal wel verbetering...

Fake!

Legacy Member
high fps models (ballheaded models) daar kunde ni op schieten laat staan hs'en :s

slimfit

Legacy Member
btw dit heeft niks me spyware ofzo te maken :s gistre had ik geen problemen tot vandaag, zeer raar :s, + als ik timerefresh doe heb ik maar 29fps :eek: en normaal 320fps en al men weapon models zijn vervomd :s dusja is weer een steam bug denk ik :s en bij rtcw: Et is alles normaal want dacht da het men vga kaart was

Lucian

Legacy Member
ff offtopic, maar sig max 3 regels geldt da nie voor iedereen?

ja ik ben een klikspaan i dont care :p

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
LuCian zei:
ff offtopic, maar sig max 3 regels geldt da nie voor iedereen?

ja ik ben een klikspaan i dont care :p

Yup, da geldt voor iedereen. En als wij (de mods) dat merken, vragen we eerst beleefd om de sig zelf aan te passen. Bij weigering wordt dat dan automatisch gedaan door een supermod.

EndjA

Legacy Member
Nu jah, die 3d kaart is ook niet super maar mss kan dit zijn door een update van steam?

Anders moet je eens hlToolz gebruiken en mss is dan alles terug in orde... :crazy:

Lucian

Legacy Member
-=BYE=-RiptoR zei:
Yup, da geldt voor iedereen. En als wij (de mods) dat merken, vragen we eerst beleefd om de sig zelf aan te passen. Bij weigering wordt dat dan automatisch gedaan door een supermod.

deze thread al 2 man met een sig die langer is dan meeste mensen hun replys ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan