Geerdy
Legacy Member
hey kheb de patch geïnstalleerd... het loopt allemaal veel beter nu maar... ik kan mijn console(dat ding voor maps te laden en om te prusten met van alles) niet meer openen. Iemand een oplossing???
Spel loopt beter! Goe game'ke zeker als je er de tijd voor neemt en niet alles in één keer doorkruist
greetz
Spel loopt beter! Goe game'ke zeker als je er de tijd voor neemt en niet alles in één keer doorkruist
greetz