Conflict DS 1 was in den tijd een beregoe spel, Hidden en Dangerous in modern warfare zonder de bugs van H&D, veel leut mee gehad. Interface vur ventjes te controllen was

, idem grafische engine, uitgestrekte landschappen en close combat.
DS 2 hemmek links laten liggen en persoonlijk denkek dak DS Vietnam ook ga laten liggen, khem Vietcong al gespeeld en BFV ook, twordt wat teveel Charlie naar men goesting.
Ni te vergeten dat er kortelings veel toppers uitkomen FlatOut, HL2, Panzers, noem maar op, mijn budget laat het toe maar de tijd gewoonweg niet.
