Evil_Freaky_BE
Legacy Member
Dag,
Ik ben Commandos 2 beginnen te spelen en zit al vast
ben all op gamefaqs gaan kijken maar daar staat ook niks daarvan op... ik moet dus in het huis geraken maar hoe? ik heb al granaat in het raam gegooid heb ook sleutels maar zie die deur niet en kweet niet hoe ik camera standpunten moet veranderen zodat ge uit een andere hoek kijkt kan iemand mij helpen?
Ik ben Commandos 2 beginnen te spelen en zit al vast
ben all op gamefaqs gaan kijken maar daar staat ook niks daarvan op... ik moet dus in het huis geraken maar hoe? ik heb al granaat in het raam gegooid heb ook sleutels maar zie die deur niet en kweet niet hoe ik camera standpunten moet veranderen zodat ge uit een andere hoek kijkt kan iemand mij helpen?
ad:
nu zit ik aan de volgende wist niet dat je van hoek kon veranderen maar nu is het dus gelukt... ik ben het aan het uitspelen op Hardest Mode ofzo... tottaal niet hard ^^