Archief - Commandos 2: Mission 2 help!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Evil_Freaky_BE

Legacy Member
Dag,

Ik ben Commandos 2 beginnen te spelen en zit al vast :wtf: ben all op gamefaqs gaan kijken maar daar staat ook niks daarvan op... ik moet dus in het huis geraken maar hoe? ik heb al granaat in het raam gegooid heb ook sleutels maar zie die deur niet en kweet niet hoe ik camera standpunten moet veranderen zodat ge uit een andere hoek kijkt kan iemand mij helpen?

Evil_Freaky_BE

Legacy Member
Da zit er niet bij da is van "Sold Out" editie da bevat geen boekske.. waarom zou da daar wel instaan? kheb ook al bij General, Weapons enzovoort geken heb niks gevonden. :sad:

kvsk_united

Legacy Member
hehe ben da ook net beginnen spelen.
in missie 2 moete normaal ne sleutel afnemen van dieje leider daar maar mij lukt da ni dus heb ik met de green baret gewoon die ton opgenomen naast da huis daar (die roest ton ofzoiets) en dan moete uwe camere ff draaien, die ton voor die gesloten deur zetten, der een heel eind van af gaan staan en dan op die ton schieten, die gaat dan ontploffen en die deur gaat open zijn.
hebde missie 1 overleefd? ik vond dieje draadknipper ni dus khem daar ff ne cheat gebruikt

*edit* ah khad ff verkeerd gelezen as ge de sleutel al hed moete enkel nog uwe camera draaien.ma hoe zedde gij aan die sleutels geraakt?
ik vind die dus ni hé, normaal zoude die kunnen nemen van dieje kolonel ofzoiets ma da lukt ni bij mij

kvsk_united

Legacy Member
hehe kheb dus net ontdekt hoe dage dingen van een ander kunt stelen :)
eindelijk :) en ja camera draaien is alt+links of rechts

Sk8erMatty

Legacy Member
probeer zeker ook eens Commando's 3 :niceone:
da's een mooi spel maar wel redelijk moeilijk

kvsk_united

Legacy Member
Sk8erMatty zei:
probeer zeker ook eens Commando's 3 :niceone:
da's een mooi spel maar wel redelijk moeilijk

hehe hebde gij commandos 2 al is uitgespeeld? anders kannek u hulp wel gebruike :) kzit vast in de 2de missie :sad:

Evil_Freaky_BE

Legacy Member
Yep heb Commandos 3 ook geinstalleert ma nog nooit gespeeld kga nu proberen : p

Evil_Freaky_BE

Legacy Member
Yep ik :D nu zit ik aan de volgende wist niet dat je van hoek kon veranderen maar nu is het dus gelukt... ik ben het aan het uitspelen op Hardest Mode ofzo... tottaal niet hard ^^

kvsk_united

Legacy Member
ja das nog training ma helemaal op het laatste denkek komter een invasie ofoziets keiveel soldaten en die krijgek dus ni kapot
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan