Dominator
Legacy Member
K kheb nu al een jaar geen AOT meer gespeeld maar zen wss van plan terug te spelen binnen de komende dagen
nu de vraag was wat i nu al zo allemaal moet dl voor te kunnen spelen want na een jaar weet ik ook niet meer hoe het ervoor staat met de server en shit zoals tost en stuff.
voor de rest see you soon @ AOT
nu de vraag was wat i nu al zo allemaal moet dl voor te kunnen spelen want na een jaar weet ik ook niet meer hoe het ervoor staat met de server en shit zoals tost en stuff.voor de rest see you soon @ AOT
) en dan moet je TO opstarten met de nief startfile van Tactical ops with TOProtect ofzo
. Normaal kunde nu overal opzittn...


