bleustar
Legacy Member
Hoi,
Vandaag een mapje of 3 cod gespeeld en plots krijg ik de opmerking iw3mp.exe werkt niet meer. heb gezocht op het net en geprobeerd om mictofoon in te steken maar nog steeds gaat het nie om het spel te spelen....midden in het spel krijg ik dan kadertje met melding. Ik speel nu al zo een 350 uur online en krijg der nu last van. Iemand enig idee waarom nu pas en wat ik zou kunnen doen? Alvast bedankt voor de reactie's.
Vandaag een mapje of 3 cod gespeeld en plots krijg ik de opmerking iw3mp.exe werkt niet meer. heb gezocht op het net en geprobeerd om mictofoon in te steken maar nog steeds gaat het nie om het spel te spelen....midden in het spel krijg ik dan kadertje met melding. Ik speel nu al zo een 350 uur online en krijg der nu last van. Iemand enig idee waarom nu pas en wat ik zou kunnen doen? Alvast bedankt voor de reactie's.