Hele spel is exact hetzelfde, alleen geen split-screen multiplayer. Natuurlijk ook slechtere graphics, maar dat spreekt voor zich. Als je geen bal om graphics geeft (zoals ik, aangezien MW3 er sowieso niet uitziet, ook de HD-versie ziet er immers uit als een spel uit 2007) en motion controls fijn vindt aimen (vind ik ook, veel sneller/preciezer dan pookjes, al vraagt het wel gewenning, maar je kan natuurlijk ook gewoon de Classic Controller Pro gebruiken) zal het zelfs bij verre de leukste versie voor je zijn. Motion controls compenseren voor mij de graphics zelfs weer.
Op die 'buhuhuahaha wii haha kijk die kut gfx hiihihihi domme wii wie koopt dit nou op de wii ghieahiahe *fap fap* BRGUHBRUGHHIHIHIAHAAHA wiiiiiiiii suks mhihihi i360 360 360!!!¡¡!!11einz!!!11' figuren moet je niet letten. Laat die vooral je kijk op dit spel niet beïnvloeden; met die scheelgeboren (fanboy)figuren zonder eigen mening en een ernstig gebrek aan relativeringsvermogen kun je immers enkel medelijden hebben.