Archief - CoD MW3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Takashi

Legacy Member
Hallo, heeft iemand hier cod mw3 voor de wii en kan mij vertellen of dit de moeite is? zit daar eigelijk een campaign in? ik vind hier enkel een handvol multiplayer videos maar niks over single player/campaign,

ShadowJoker

Legacy Member
Hier is een video van de campagne:
[youtube]QH1PyToDOZY[/youtube]

Het is hetzelfde spel en verhaal als op PC, Xbox 360 en PS3. Alleen de graphics en het rechtstreeks richten met de Wii-remote zijn anders.

Het is gemaakt door Treyarch die ook de Wii-versies van CoD: World at War, CoD: Black Ops en CoD: Modern Warfare Reflex tot leven hebben gebracht. De games worden echter afgekraakt omdat de beelden niet in HD zijn maar qua FPS-controls behoort Treyarch tot de beste op de Wii.

Zelf weet ik er weining van want de laatste FPS die ik gespeeld heb op Wii was de remake van GoldenEye 007.

Takashi

Legacy Member
hah, ok bedankt! wist wel dat het een slankere versie was van het spel qua graphics, maar wist niet dat het exact dezelfde campagne was,

Oranje Leeuw

Legacy Member
Hele spel is exact hetzelfde, alleen geen split-screen multiplayer. Natuurlijk ook slechtere graphics, maar dat spreekt voor zich. Als je geen bal om graphics geeft (zoals ik, aangezien MW3 er sowieso niet uitziet, ook de HD-versie ziet er immers uit als een spel uit 2007) en motion controls fijn vindt aimen (vind ik ook, veel sneller/preciezer dan pookjes, al vraagt het wel gewenning, maar je kan natuurlijk ook gewoon de Classic Controller Pro gebruiken) zal het zelfs bij verre de leukste versie voor je zijn. Motion controls compenseren voor mij de graphics zelfs weer.

Op die 'buhuhuahaha wii haha kijk die kut gfx hiihihihi domme wii wie koopt dit nou op de wii ghieahiahe *fap fap* BRGUHBRUGHHIHIHIAHAAHA wiiiiiiiii suks mhihihi i360 360 360!!!¡¡!!11einz!!!11' figuren moet je niet letten. Laat die vooral je kijk op dit spel niet beïnvloeden; met die scheelgeboren (fanboy)figuren zonder eigen mening en een ernstig gebrek aan relativeringsvermogen kun je immers enkel medelijden hebben.

Takashi

Legacy Member
De motion controls spreken me idd aan, daarom dat ik het ook voor de wii wil kopen, FPS op console(controller) heb ik nog nooit leuk gevonden, daarom heb ik ook geen ps3/360, al die spellen kunje toch voor de PC krijgen :P


en is online spelen gratis of moet je daar ergens voor betalen?
<- Wii noob

Oranje Leeuw

Legacy Member
Helemaal gratis. :)

Op het kopen van spellen en dergelijke uit het Wii-winkelkanaal na kost helemaal niks geld op de wii wat betreft online diensten, zeker geen games. Hoef je dus nooit bang voor te zijn.

R!|)|)L3R

Legacy Member
Oranje Leeuw zei:
Op die 'buhuhuahaha wii haha kijk die kut gfx hiihihihi domme wii wie koopt dit nou op de wii ghieahiahe *fap fap* BRGUHBRUGHHIHIHIAHAAHA wiiiiiiiii suks mhihihi i360 360 360!!!¡¡!!11einz!!!11' figuren moet je niet letten. Laat die vooral je kijk op dit spel niet beïnvloeden; met die scheelgeboren (fanboy)figuren zonder eigen mening en een ernstig gebrek aan relativeringsvermogen kun je immers enkel medelijden hebben.

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten en het spelen met de wii-mote is echt wel tof vind ik! :)

Takashi

Legacy Member
Zalig, bedankt voor de reacties! heb deze alvast aan men kerstlijst toegevoegt ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan