pr0ph3t
Legacy Member
krijg dus die error ( Inadequate O/S privilleges ). weet iemand hoe ik deze oplos? ik heb al geprobeerd update, ik ben logged in als admin, voor de zeveraars hier NEEN ik gebruik geen aimbot, wallhack, heb al gedaan wat bij COD FAQ op punkbuster site staat.
dus plz help me
.
thnx
dus plz help me
.thnx
