Muhtar
Legacy Member
hye,
Als ik de zoekfunctie van 9lives mag geloven is het toch wel even geleden dat er over cloudgaming (buiten Onlive) werd gesproken. Bij deze..
Onlive, is bij de meesten wel bekend denk ik, is een cloudgaming service die binnenkort zou moeten uitkomen hier in BE.
Nu kwam ik ook nog een paar andere Cloudgaming Services tegen, namelijk:
Gaikai Open Cloud Gaming Platform | Cloud Video Games And Software Applications hier kan je paar demo's spelen zonder te hoeven registeren. All you need is a browser and flash / java
Gaikai - Wikipedia, the free encyclopedia
OTOY Hier heb ik nog niets getest.
Ik heb Mass Effect 2 demo geprobeerd op de laptop (gaikai). Ik vond hem wel goed draaien. Had geen lag. Vanavond nog eens proberen op 40" tv.
Een paar verschillen t.o.v. Onlive. Onlive kan via pc en laptop gespeeld worden EN met box/"console" op tv. Zoals we nu onze PS3 en 360 hebben. Gaikai en Otoy zijn, verbeter mij als ik verkeerd ben, enkel voor pc en laptop. En zij zullen ook andere zaken aanbieden zoals programma's waar je ook een high-end systeem voor nodig hebt.
Voila,
Het heeft zijn voor- en nadelen. Ik vind het een leuk idéé. Mij zal het wat goedkoper uitvallen dan wat nu het geval is.. Denk ik / hoop ik. Ben namelijk geen grote gamer, maar ik game wel eens graag...
grts,
Als ik de zoekfunctie van 9lives mag geloven is het toch wel even geleden dat er over cloudgaming (buiten Onlive) werd gesproken. Bij deze..
Onlive, is bij de meesten wel bekend denk ik, is een cloudgaming service die binnenkort zou moeten uitkomen hier in BE.
Nu kwam ik ook nog een paar andere Cloudgaming Services tegen, namelijk:
Gaikai Open Cloud Gaming Platform | Cloud Video Games And Software Applications hier kan je paar demo's spelen zonder te hoeven registeren. All you need is a browser and flash / java
Gaikai - Wikipedia, the free encyclopedia
OTOY Hier heb ik nog niets getest.
Ik heb Mass Effect 2 demo geprobeerd op de laptop (gaikai). Ik vond hem wel goed draaien. Had geen lag. Vanavond nog eens proberen op 40" tv.
Een paar verschillen t.o.v. Onlive. Onlive kan via pc en laptop gespeeld worden EN met box/"console" op tv. Zoals we nu onze PS3 en 360 hebben. Gaikai en Otoy zijn, verbeter mij als ik verkeerd ben, enkel voor pc en laptop. En zij zullen ook andere zaken aanbieden zoals programma's waar je ook een high-end systeem voor nodig hebt.
Voila,
Het heeft zijn voor- en nadelen. Ik vind het een leuk idéé. Mij zal het wat goedkoper uitvallen dan wat nu het geval is.. Denk ik / hoop ik. Ben namelijk geen grote gamer, maar ik game wel eens graag...
grts,


Zeker op de PC