Archief - clan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gamer1

Legacy Member
bestaat er iets zoals "clans" ma dan vo racegames(ipv shooters)? waarda ge dan "clanraces" kunt doen me een ranking system gelijk op clanbase(www.clanbase.com). of mss een individuele ranking systeem?

Ironpole

Legacy Member
Waarschijnlijk wel want tussen de games zienek al Need For Speed tussen staan :D

SmoothGP4

Legacy Member
Er zijn eigenlijk wel 2 soorten clans: arcade en simulation clans. Maar men zegt denk ik liever teams of racers dan clans :D

www.hotlaps.de => individuele ranking

En dan heb je nog allerlei competities zoals www.gp-proleague.nl enzo, valt te zien in welk game je geïntresseerd bent

gamer1

Legacy Member
ja, ik dacht wel da ze daar een ander woord voor gebruikte, daarom de " " e :p
is trc den enige? want voor shooters gooie ze u dood me clans, daarom vond ik t gek da ge da voor racegames nie zoveel zag, mja mss dak gewoon nie goe genoeg opgelet eb e
nog ff vraagske, heeft tn ook servers op cmr4/dtm2/nfs:u?

Silent Thunder

Legacy Member
Nope, alleen FPS-servers voor zover ik weet... De andere genres worden simpelweg ni genoeg online gespeeld door Telenetters.

Ironpole

Legacy Member
Mja, ik denk dat de gamers meer mensen willen afknallen ofzo :unsure: en racen minder uw frustratie uit daarom zijn er minder.


Nope, wij zijn een community, da wil zeggen da wij gewoon euh, samen dingen doen zoals online racen (wa eigenlijk ook ni erg frequent is) en omdat da hier ook wel altijd toffe mensen zijn enzo die posten hebben we er een community van gemaakt.

Casemodding forum heeft ook zoiets (TCF), die hebben ook avatars (van hun is het idee eigenlijk) maar wij zijn eigenlijk een hegtere community als ge het mij vraagt, we hebben een site enzo en betrekken het forum zelve er ook meer bij enzo. :)

Witte

Legacy Member
TCF heeft ook een soort van site, alweet ik niet 100% zeker ofdat da van TCF uitkomt.
Voor de rest, je hebt wel per tak zowa de vaste bezoekers, en je begint na een tijd toch wel wat mensen te herkennen uit de grijze massa, maar echt een clan heb je dus nergens op dees forum.
Kwist nie dat er op Clanbase een NFSU afdeling was, ma kweet wel dat er online clans bestaan die echt super goe zijn (bv dat ge zeker onder de 19s moet blijven op uwe dragtest om bij de clan te mogen).

Nu ik efkes clanbase bezocht heb herken ik daar al direct ook paar namen, dus om in den absolute top te geraken gaat ge echt u best moeten doen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan