Speetix
Legacy Member
Ik zoek nog een clan om te joinen voor de PS3
Ik heb een headset.
Ben veel online.
K/D: 1.47
Ik quickscope en ik ben een shooter.
Af en toe haal ik een MOAB.
Ik ben ook een goede teamspeler.
Ben voor de komende 7 dagen niet online of bijna niet.
Als iemand geinteresseerd is voeg dan Exokrater toe.
Greeeeeeeeeeeetzzz
Ik heb een headset.
Ben veel online.
K/D: 1.47
Ik quickscope en ik ben een shooter.
Af en toe haal ik een MOAB.
Ik ben ook een goede teamspeler.
Ben voor de komende 7 dagen niet online of bijna niet.
Als iemand geinteresseerd is voeg dan Exokrater toe.
Greeeeeeeeeeeetzzz