X-toff
Legacy Member
Yoplaaa
Ik zoek mensen die de eerste versie van Halo online nog hebben
Combat Evolved, de sobere versie.
De nieuwste halo's zijn erover, te overdreven.
Graag had ik mensen die het nog hebben.
Wat ik precies zoek zijn weaponexperts.
Zelf ben ik toch best goed met Magnum
Ik zoek andere belgen die specifiek een weapon ( shotgun, sniper) onder de knie hebben.
Specialist zoals ze zeggen.
Contacteer mij gerust
Skype of je post gerust een reply
Ik zoek mensen die de eerste versie van Halo online nog hebben
Combat Evolved, de sobere versie.
De nieuwste halo's zijn erover, te overdreven.
Graag had ik mensen die het nog hebben.
Wat ik precies zoek zijn weaponexperts.
Zelf ben ik toch best goed met Magnum
Ik zoek andere belgen die specifiek een weapon ( shotgun, sniper) onder de knie hebben.
Specialist zoals ze zeggen.
Contacteer mij gerust
Skype of je post gerust een reply