fcbke
Legacy Member
iemand geintresseerd in een challenge cm03/04?
We spelen dus met KVSK United, het vroegere Lommel S.K.
Regels: Iedereen speelt met 4.1.4. of 4.1.5. CMSorted of andere updates zijn toegestaan.
Je speelt maximaal 5 jaar.
Puntentelling:
Competitie:
* 1ste plaats: 100 ptn
* 2de plaats: 75 ptn
* 3de plaats: 50 ptn
* 4de t/m laatste plaats: 25 ptn
Overig Nationaal:
* Supercup: 80 ptn
* Runner up SC: 40 ptn
* Beker: 90 ptn
* Runner up Beker: 45 ptn
Europees:
* UEFA Cup: 250 ptn
* Runner up UC: 125 ptn
* Champions League: 500 ptn
* Runner up CL: 250 ptn
* 1/2 Finale CL: 125 ptn
* 1/4 finale CL: 50 ptn
* Europese Supercup: 200 ptn
* Runner up ESC: 100 ptn
Internationaal:
* Wereldbeker: 300 ptn
* Runner up WB: 150 ptn
Overig:
* Per gewonne wedstrijd: 3 ptn
* Per gelijkspel: 1 ptn
* Per 10 gemaakte doelpunten: 5 ptn
Als je 12 doelpunten gemaakt hebt krijg je toch maar 5 punten, als je er 18 gemaakt hebt krijg je ook maar 5 punten, dus alles wordt naar beneden afgerond.
Men post screens van:
* Finales / Halve finales
* Eindstanden in competitie
* Alle fixtures
het is dus de bedoeling zo veel mogelijk prijzen te pakken, en wie de meeste punten haalt, wint!
iemand interesse??of suggesties voor een andere club??
grtz
We spelen dus met KVSK United, het vroegere Lommel S.K.
Regels: Iedereen speelt met 4.1.4. of 4.1.5. CMSorted of andere updates zijn toegestaan.
Je speelt maximaal 5 jaar.
Puntentelling:
Competitie:
* 1ste plaats: 100 ptn
* 2de plaats: 75 ptn
* 3de plaats: 50 ptn
* 4de t/m laatste plaats: 25 ptn
Overig Nationaal:
* Supercup: 80 ptn
* Runner up SC: 40 ptn
* Beker: 90 ptn
* Runner up Beker: 45 ptn
Europees:
* UEFA Cup: 250 ptn
* Runner up UC: 125 ptn
* Champions League: 500 ptn
* Runner up CL: 250 ptn
* 1/2 Finale CL: 125 ptn
* 1/4 finale CL: 50 ptn
* Europese Supercup: 200 ptn
* Runner up ESC: 100 ptn
Internationaal:
* Wereldbeker: 300 ptn
* Runner up WB: 150 ptn
Overig:
* Per gewonne wedstrijd: 3 ptn
* Per gelijkspel: 1 ptn
* Per 10 gemaakte doelpunten: 5 ptn
Als je 12 doelpunten gemaakt hebt krijg je toch maar 5 punten, als je er 18 gemaakt hebt krijg je ook maar 5 punten, dus alles wordt naar beneden afgerond.
Men post screens van:
* Finales / Halve finales
* Eindstanden in competitie
* Alle fixtures
het is dus de bedoeling zo veel mogelijk prijzen te pakken, en wie de meeste punten haalt, wint!
iemand interesse??of suggesties voor een andere club??
grtz


