Archief - Championship manager challenge

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fcbke

Legacy Member
iemand geintresseerd in een challenge cm03/04?
We spelen dus met KVSK United, het vroegere Lommel S.K.

Regels: Iedereen speelt met 4.1.4. of 4.1.5. CMSorted of andere updates zijn toegestaan.

Je speelt maximaal 5 jaar.



Puntentelling:

Competitie:
* 1ste plaats: 100 ptn
* 2de plaats: 75 ptn
* 3de plaats: 50 ptn
* 4de t/m laatste plaats: 25 ptn

Overig Nationaal:
* Supercup: 80 ptn
* Runner up SC: 40 ptn
* Beker: 90 ptn
* Runner up Beker: 45 ptn

Europees:
* UEFA Cup: 250 ptn
* Runner up UC: 125 ptn
* Champions League: 500 ptn
* Runner up CL: 250 ptn
* 1/2 Finale CL: 125 ptn
* 1/4 finale CL: 50 ptn
* Europese Supercup: 200 ptn
* Runner up ESC: 100 ptn

Internationaal:
* Wereldbeker: 300 ptn
* Runner up WB: 150 ptn

Overig:
* Per gewonne wedstrijd: 3 ptn
* Per gelijkspel: 1 ptn
* Per 10 gemaakte doelpunten: 5 ptn

Als je 12 doelpunten gemaakt hebt krijg je toch maar 5 punten, als je er 18 gemaakt hebt krijg je ook maar 5 punten, dus alles wordt naar beneden afgerond.

Men post screens van:
* Finales / Halve finales
* Eindstanden in competitie
* Alle fixtures


het is dus de bedoeling zo veel mogelijk prijzen te pakken, en wie de meeste punten haalt, wint!
iemand interesse??of suggesties voor een andere club??
grtz :niceone:

Forza

Legacy Member
Ge saved dan toch na elke match en pas save as ge die match hebt gewonne => ge wint alles :ironic:

In_The_End

Legacy Member
kheb al es mee kvsk gespeeld :)

1e seizoen kampieon in derde
2e seizoen eindronde gewonnen in tweede
3e seizoen 14 in eerste
4e seizoen 4e en beker
5e seizoen kampioen

kan nog wa vergete zijn al ff gelede dak nog gespeeld heb

fcbke

Legacy Member
Sven zei:
hehe true

wa kunde winne :D

we doen het voor de fun e, en voor de eer
:unsure:
@forza: da gaat veel tijd kosten ze ;)
dus niemand geïntresseerd? achja, twas maar een suggestie e :)

Sven

Legacy Member
fcbke zei:
we doen het voor de fun e, en voor de eer
:unsure:
@forza: da gaat veel tijd kosten ze ;)
dus niemand geïntresseerd? achja, twas maar een suggestie e :)
kweenie , alsk eens goesting en tijd eb zouk da doen maar moet gaan werken dus ja

moonie

Legacy Member
ipv challenge, waarom niet een online spel beginnen? kunnen we vaste uren afspreken (bv. elke werkdag van 20:00->22:00 behalve vrijdag ofzo), heb dat vroeger vaak gedaan met paar engelse kennisen, is énorm leuk..

fcbke

Legacy Member
moonie zei:
ipv challenge, waarom niet een online spel beginnen? kunnen we vaste uren afspreken (bv. elke werkdag van 20:00->22:00 behalve vrijdag ofzo), heb dat vroeger vaak gedaan met paar engelse kennisen, is énorm leuk..

sounds good :), wanneer beginnen we? :D en wie host?als er nog andere zijn die zich geroepen voelen...;)

keeper

Legacy Member
ik zou ook wel willen meedoen maar ik heb 's avonds nooit geen tijd dus ik vrees dat het ni ga lukken. :cry:

Karambas

Legacy Member
fcbke zei:
iemand geintresseerd in een challenge cm03/04?
We spelen dus met KVSK United, het vroegere Lommel S.K.

Regels: Iedereen speelt met 4.1.4. of 4.1.5. CMSorted of andere updates zijn toegestaan.

Je speelt maximaal 5 jaar.



Puntentelling:

Competitie:
* 1ste plaats: 100 ptn
* 2de plaats: 75 ptn
* 3de plaats: 50 ptn
* 4de t/m laatste plaats: 25 ptn

Overig Nationaal:
* Supercup: 80 ptn
* Runner up SC: 40 ptn
* Beker: 90 ptn
* Runner up Beker: 45 ptn

Europees:
* UEFA Cup: 250 ptn
* Runner up UC: 125 ptn
* Champions League: 500 ptn
* Runner up CL: 250 ptn
* 1/2 Finale CL: 125 ptn
* 1/4 finale CL: 50 ptn
* Europese Supercup: 200 ptn
* Runner up ESC: 100 ptn

Internationaal:
* Wereldbeker: 300 ptn
* Runner up WB: 150 ptn

Overig:
* Per gewonne wedstrijd: 3 ptn
* Per gelijkspel: 1 ptn
* Per 10 gemaakte doelpunten: 5 ptn

Als je 12 doelpunten gemaakt hebt krijg je toch maar 5 punten, als je er 18 gemaakt hebt krijg je ook maar 5 punten, dus alles wordt naar beneden afgerond.

Men post screens van:
* Finales / Halve finales
* Eindstanden in competitie
* Alle fixtures


het is dus de bedoeling zo veel mogelijk prijzen te pakken, en wie de meeste punten haalt, wint!
iemand interesse??of suggesties voor een andere club??
grtz :niceone:
ik daag u niet uit, maar kga eens beginne ;)

moonie

Legacy Member
Forza zei:
Khem de legale versie ni :D

BloodSeaker: geen warez toegelaten, dus da moogt ge voor uzelf houden

tss, zie maar daj je den Football Manager 2005 wél koopt é, want SI Games zal het hard nodig hebben, daar ze onlangs de degens gekruisd hebben met Eidos, waar ze vroeger mee samenwerkten (alle CM titels waren SI & Eidos)..

:)

stuvie

Legacy Member
In_The_End zei:

kunt ge uw spelerslijst eens posten? of maak er een screenshot van. Wil wel eens weten welke spelers je gebruikt hebt :) Ook een overzicht van je taktiek zou handig zijn om te vergelijken

Mvg

In_The_End

Legacy Member
stuvie zei:
kunt ge uw spelerslijst eens posten? of maak er een screenshot van. Wil wel eens weten welke spelers je gebruikt hebt :) Ook een overzicht van je taktiek zou handig zijn om te vergelijken

Mvg

spelers

tactiek normaal 4-4-2 mee aanvallende vleugels

Time

Legacy Member
om er echt een challenge van te make, pakt de laagste klasse uit een land zonder voetbaltoppers, ge kunt met gelijk welke club uit italie, engeland, nederland, belgie, ... na 5-6 seizoenen de wereld owne

als ge in een minder bekend land speelt eje nog wa extra uitdaging door uw geringe bekendheid, ronaldo gaat bv ni wille gn spele in bulgaarse competitie eh :p

op die manier gaat cl winne al een serieuze prestatie zijn na zelfs 5-6 seizoenen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan