Archief - cd's naar een dvd ut2004? mag dit?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Light

Legacy Member
ik heb ut2004 paar maandjes geleden gekocht
nu zou ik dat op dvd willen zetten zodat hij niet steeds moet wisselen van cd's bij de install
oorspronkelijk wou ik het op dvd kopen maar vond nergens een exemplaar
zou iemand de installer van de dvd versie online willen zetten
de setup.exe enzo
zodat ik dat kan maken zodat hij alle bestanden van alle cd's op 1 dvd installeert op de c:\
thx
als het niet mag dan is het maar zo
kvraag het maar is

Tracker C

Legacy Member
Light zei:
ik heb ut2004 paar maandjes geleden gekocht
nu zou ik dat op dvd willen zetten zodat hij niet steeds moet wisselen van cd's bij de install
oorspronkelijk wou ik het op dvd kopen maar vond nergens een exemplaar
zou iemand de installer van de dvd versie online willen zetten
de setup.exe enzo
zodat ik dat kan maken zodat hij alle bestanden van alle cd's op 1 dvd installeert op de c:\
thx
als het niet mag dan is het maar zo
kvraag het maar is

:wtf:
it doesn't work that way...

Beste wa ge kunt doen is van iemand die den DVD heeft een kopie maken.
Dat kan geen kwaad en ge zijd nog 100% in orde aangezien ge betaald hebt voor de CD versie

Light

Legacy Member
Tracker C zei:
:wtf:
it doesn't work that way...

Beste wa ge kunt doen is van iemand die den DVD heeft een kopie maken.
Dat kan geen kwaad en ge zijd nog 100% in orde aangezien ge betaald hebt voor de CD versie
kvraagde het is omdat ik zag op gamecopyworld
dat het wel mogelijk is om je cd's naar dvd te zetten door een setup.msi te vervangen
maar ja :)
bij doom3 is dit eh
ook gekocht btw ;)

Mobutu

Legacy Member
zet die 5 cd's in ISO op ne dvd en laad die dan met deamon tools ofzo ....
Kdenk nie dat het zo makkelijk is gewoon al de bestanden poepen op die DVD, met die opstartdinge enzo en die setup ...

*edit* mag dit? who cares :p

SideShow

Legacy Member
gelijk of dat ge iedere dag dat spel 5 keer moet installeren ...

sypro9000

Legacy Member
maar het kan wel want alle files staat unpackt in een uz2 formaat . dus het zou wel mogelijk moeten zijn , of ben ik mis ? :p

FLeXiE^

Legacy Member
idd zoals Mobutu daemon tools downen alles in iso zette en op nen dvd branden
lijkt mij de meest voor de hand liggende oplossing ( buiten de dvd versie te kope :X )

lttuvix

Legacy Member
Tuurlijk mag dat
u mag jou legale exemplaren kopieren voor eigen gebruik


hier zie ik 3 dingen in de zin waar het soms soms foiut gaat bij mensen
Jou exemplaren
Legale
Eigen gebruik ;)
mja, denk da me die iso gedoe da zal wel moete lukke en anders idd gewoon van iemand dvd versie kopieren

Jason

Legacy Member
[offtopic] Tmoet "Reich" zijn in uwe signature lttuvix :D [/offtopic]

en op gamecopyworld werkt ook veel niet ze :wtf:

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
$uperFly zei:
[offtopic] Tmoet "Reich" zijn in uwe signature lttuvix :D [/offtopic]

Reich = Rijk (denk : Romeinse Rijk...)
Rich = Rijk (geld)

Tis dus te zien wat hij bedoelt é :p

Festje

Legacy Member
Ik heb die gewoon naar een map gecopiëerd, wel met cd 5 beginnen dan 4 (als em zegt "er bestaat al een map met de naam ** gewoon overschrijven) . daarna de bestanden op dvd zetten en installeren ...hier werkt het toch.

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Als je DVD opent staat ie mooi gezet van CD1, CD2, CD3 enzo in mapjes, dus is niks speciaal, met daemen in iso enzo lijkt me noch beste!
Ander kopieer je gewoon de DVD van een vriend ofzo, maat van mij heeft hier tijdens lan 3 keer gereinstalled met mijn DVD (em eeft de CD's). Da gaf geen problemen, natuurlijk wel met zijn Key. Tis gewoon voor de key da ge betaald, de data kan je toch overal vinden!

server busy busy busy @ the moment, zet is ma betere servers!:s

Kandul

Legacy Member
lttuvix zei:
Tuurlijk mag dat
u mag jou legale exemplaren kopieren voor eigen gebruik


hier zie ik 3 dingen in de zin waar het soms soms foiut gaat bij mensen
Jou exemplaren
Legale
Eigen gebruik ;)
mja, denk da me die iso gedoe da zal wel moete lukke en anders idd gewoon van iemand dvd versie kopieren
Vroeger mocht je een kopie nemen voor eigen gebruik.. Nu heeft een rechter onlangs beslist dat dit niet meer mag, maar wie houdt zich daaraan :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan