wocypke
Legacy Member
Hallo,
Ik heb onlangs BF2 gekocht, maar telkens als ik het spel opstart komt er 'cd-code ongeldig' te staan.
Ik heb dit (CD-key ongeldig) al eens uitgeprobeerd, maar de map van EA staat nog niet eens in regedit
Iemand ideeën?
Cheers
Ik heb onlangs BF2 gekocht, maar telkens als ik het spel opstart komt er 'cd-code ongeldig' te staan.
Ik heb dit (CD-key ongeldig) al eens uitgeprobeerd, maar de map van EA staat nog niet eens in regedit

Iemand ideeën?
Cheers