Poplipo
Legacy Member
jaja, kheb onlangs nog es de combat pack van C&C bovengehaald
kzit nu nogal ver bij de GDI's maar nu moet ik de hammerfest base capturen (heb ik nu gedaan) en dan nog die andere base platleggen.
ik heb problemen met die base platleggen, voor ik daar aankom is half mijn leger al kapot. (f*cking NOD artillery's) en in de walktrough zeggen ze dat ge met uwe airforce moet gaan aanvallen maar orca fighters stellen nog niet veel voor eh
(kwacht tot volgende missie's voor orca bombers)
weet er iem tips voor deze lvl?
kzit nu nogal ver bij de GDI's maar nu moet ik de hammerfest base capturen (heb ik nu gedaan) en dan nog die andere base platleggen.
ik heb problemen met die base platleggen, voor ik daar aankom is half mijn leger al kapot. (f*cking NOD artillery's) en in de walktrough zeggen ze dat ge met uwe airforce moet gaan aanvallen maar orca fighters stellen nog niet veel voor eh
(kwacht tot volgende missie's voor orca bombers)weet er iem tips voor deze lvl?