Archief - c&c generals 2 !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DuffyT

Legacy Member
Must ... not ... get ... hopes ... up ...

Ik weet niet of ze de schade die Red Alert 3 en Tiberian Twilight aangebracht hebben nog kunnen herstellen. Hopelijk zijn ze van scratch begonnen en kijken ze naar Generals 1 en de eerdere C&C's. Ik hoop echt dat EA zijn lesje geleerd heeft, ze moesten Westwood gelaten hebben zoals het was, wie weet welke pareltjes van strategy games hadden we dan niet vandaag de dag.

Jona

Legacy Member
I most have it !

Je moet het van de positieve kant zien, Red Alert 3 (vond ik persoonlijk wel een plezant spel, en zeker niet vergeten de mooie Lt. Eva McKenna, Special Agent Tanya Adams en Dasha Fedorovich die er in waren) en Tiberian Twilight (vond de multi-player wel geestig) waren niet met Bioware en misschien een klein extraatje (of groot) het had geen Frostbite Engine. Mijn verwachting liggen vrij hoog. Mijn RTS 'plezier' is allemaal begonnen met Command & Conquer misschien ook Civilization, maar jongens Command & Conquer: Generals echt één van de games waar ik gigantisch veel plezier heb meegehad op LAN parties!


Ik herinner me nog dit zeer goed, in meeste gevallen speelde ik met China was zo zalig om honderden van die kleine Chinese ventjes te hebben met laptops, was alsof het geld uit die laptops vloog haha.

mijas65

Legacy Member
verwachtingen zijn hier ook zeer hoog , al ziet het er mss iets te futuristisch uit

Caelistas

Legacy Member
Heb het ook net gezien!

Als het spel even goed/beter is als generals 1/zero hour geef ik gladly 200 euro voor een collectors edition.

Anoniem0

Legacy Member
Jona zei:
I most have it !

Je moet het van de positieve kant zien, Red Alert 3 (vond ik persoonlijk wel een plezant spel, en zeker niet vergeten de mooie Lt. Eva McKenna, Special Agent Tanya Adams en Dasha Fedorovich die er in waren) en Tiberian Twilight (vond de multi-player wel geestig) waren niet met Bioware en misschien een klein extraatje (of groot) het had geen Frostbite Engine. Mijn verwachting liggen vrij hoog. Mijn RTS 'plezier' is allemaal begonnen met Command & Conquer misschien ook Civilization, maar jongens Command & Conquer: Generals echt één van de games waar ik gigantisch veel plezier heb meegehad op LAN parties!


Ik herinner me nog dit zeer goed, in meeste gevallen speelde ik met China was zo zalig om honderden van die kleine Chinese ventjes te hebben met laptops, was alsof het geld uit die laptops vloog haha.

of als gla elke battle dat ge won alle 'leftovers' van de vijand op te pakken en u wagens upgraden :p
tof idee feitelijk wel

Den_Tim

Legacy Member
Was instant +50 hartslagen per minuut. Met Frostbite: dynamische vernieling op buildings plz.

GammaGamer

Legacy Member
Effe bumpen

Khoop da ze e beetje het concept van den 1ste generals houden (zeker met Zero Hour, verschillende soorten generaals enzo)

1ste hebbek kapotgedraait! :drool:

Laat maar komen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan