Lon$daLe
Legacy Member
yo ik heb een vraag , paar maten en ik gaan een clan inschrijven op clanbase..Nu is de helft van ons BE en NL...En nu wou ik als vlagje op cb zo een hebben die half BE is en Half NL , maar hoe krijgde die? 
als ik belgium pak krijge we een BE vlagske en NL een NL vlag , ma hoe krijgde die gemengde?
ik weet dat het ier nie thuis hoort , maar niemand van ons 5 weet het , en in mne msn heb ik ook geen clanbase einsteins
thanks

als ik belgium pak krijge we een BE vlagske en NL een NL vlag , ma hoe krijgde die gemengde?

ik weet dat het ier nie thuis hoort , maar niemand van ons 5 weet het , en in mne msn heb ik ook geen clanbase einsteins
thanks


