Ik probeer al gehele tijd carma2 te draaien via lan.
Ik host met windows xp en de client heeft win98.
Ik heb wat gezocht op het net en ben tot de conclusie gekomen dat het te maken heeft met het nwlink protocol... Iemand die mij iets vooruit kan helpen?
