chrisje919
Legacy Member
hallo allemaal.
ik speel al een tijdje cal of duty. maar tegenwoordig gebeuren er rare dingen.
want volgens mij ben ik gehackt, jullie hebben daar vast wel van gehoord of mee gemaakt. dan raak je alles kwijt, maar bij mij was het anders ik had ineens alle wapens. dat vind ik niet leuk want ik wil alles zelf vrijspelen, anders is toch de lol van af.ligt het aan de router of provider.
ik vraag jullie of jullie me kunnen helpen.
alvast bedankt.
gr. chrisje
ik speel al een tijdje cal of duty. maar tegenwoordig gebeuren er rare dingen.
want volgens mij ben ik gehackt, jullie hebben daar vast wel van gehoord of mee gemaakt. dan raak je alles kwijt, maar bij mij was het anders ik had ineens alle wapens. dat vind ik niet leuk want ik wil alles zelf vrijspelen, anders is toch de lol van af.ligt het aan de router of provider.
ik vraag jullie of jullie me kunnen helpen.

alvast bedankt.
gr. chrisje