Dripke
Legacy Member
Echt belachelijke bugs gevonden op joint operations.
Ik heb op deze screen zelf nog 3 kleine heli's op de groten kunnen zetten. Maar te laat getrokken. t'was round draw
. Maar KEIzalige screen hier. Echt wel weer één van de vele grafishe bugs.
http://users.telenet.be/dark-forces
Ik heb op deze screen zelf nog 3 kleine heli's op de groten kunnen zetten. Maar te laat getrokken. t'was round draw
. Maar KEIzalige screen hier. Echt wel weer één van de vele grafishe bugs.http://users.telenet.be/dark-forces