Archief - Bots voor CS: SOURCE !?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hete Broodjes 5

Legacy Member
Zijn deze er al, indien zo gelieve mij te helpen en één of ander soort van link door te sturen

sypro9000

Legacy Member
en nu ik zijn er al low polymodels voor cs:source ?

ik wil hier geen nieuwe post starten maar ik zeg het hier ook nog eens .
er is iets wat ik niet snap ik heb in die stress test met 1024x768 - Alles max - AAOff AFOff : rond de 95 - 100 FPS . maar als ik ingame speel happert mijn beeld . geen direct fps lag ofzo maar soort haperingen . maar ik heb dit ook als ik op alles low en een laage resolutie draai . ik heb bijna alles al geprobeerd . nieuwe drivers , andere direct versie maar het blijft gewoon . high setting of low maar toch blijft mijn FPS rond de 70 ingame terwijl het lagt .
aan mijn systeem is er niets mis zoals kan zien .
9800 pro
1 giga ram
P4 2.6

ik heb begod geen idea hoe het komt :cry:

Daedie

Legacy Member
sypro9000 zei:
en nu ik zijn er al low polymodels voor cs:source ?

ik wil hier geen nieuwe post starten maar ik zeg het hier ook nog eens .
er is iets wat ik niet snap ik heb in die stress test met 1024x768 - Alles max - AAOff AFOff : rond de 95 - 100 FPS . maar als ik ingame speel happert mijn beeld . geen direct fps lag ofzo maar soort haperingen . maar ik heb dit ook als ik op alles low en een laage resolutie draai . ik heb bijna alles al geprobeerd . nieuwe drivers , andere direct versie maar het blijft gewoon . high setting of low maar toch blijft mijn FPS rond de 70 ingame terwijl het lagt .
aan mijn systeem is er niets mis zoals kan zien .
9800 pro
1 giga ram
P4 2.6

ik heb begod geen idea hoe het komt :cry:

er zijn veel mensen met dit probleem, ik denk dat het een bug is. probeer eens zelf een server te hosten op uw eigen pc, en daarin rond te lopen. bij mij was het probleem dan niet meer, terwijl als ik als als enige player in een remote server rondloop, dit weer wel heb. zal wel opgelost zijn tegen dat hl2 uit is.

Fraggie

Legacy Member
Hete Broodjes 5 zei:
Zijn deze er al, indien zo gelieve mij te helpen en één of ander soort van link door te sturen
oke .. als je dan toch die sticky's gelezen hebt, pas ze dan toe ..
& ik denk niet dat er nog bots zullen komen voor die beta versie

V3nator

Legacy Member
HC_Daedalus zei:
er zijn veel mensen met dit probleem, ik denk dat het een bug is. probeer eens zelf een server te hosten op uw eigen pc, en daarin rond te lopen. bij mij was het probleem dan niet meer, terwijl als ik als als enige player in een remote server rondloop, dit weer wel heb. zal wel opgelost zijn tegen dat hl2 uit is.
das omdat jullie allemaal een illegale versie hebben, want ik heb dit nie meer bij de legale source.
(zet cl_updaterate op 10 en ge zijt er ook vanaf ;))

One-t|M@[hINe

Legacy Member
V3nator zei:
das omdat jullie allemaal een illegale versie hebben, want ik heb dit nie meer bij de legale source.
(zet cl_updaterate op 10 en ge zijt er ook vanaf ;))


beetje klooien met rates?! kwist nie da da ook goldt voor zelf gecreate games(dus: dat rates dan een rol speelden)

anyway. illegale cs source beta?! what ya say? what ya say? mijne is 100% legaal

sypro9000

Legacy Member
lolig de mijne is ook legaal ......... maar dat update rate gedoe werkt ook nie . nuja valve hun cover woordje is nog altijd BETA

Daedie

Legacy Member
V3nator zei:
das omdat jullie allemaal een illegale versie hebben, want ik heb dit nie meer bij de legale source.
(zet cl_updaterate op 10 en ge zijt er ook vanaf ;))

eum, mijn versie is zeer legaal, MAAR kheb al 2 updates niet meer gespeeld. dus het kan goed zijn dat het weg is. kzal het dadelijk eens uitproberen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan