truifel
Legacy Member
hello
tijdje geleden da ik hier ngo ben geweest ma nu heb ik een probleempje met mijn config . Als ik ETmain opstart dan moet ik altijd mijn controls veranderen want die staan nie zoals ik het wil . Als ik dan ET afsluit en ETmain weer opstart , dan moet ik ze terug veranderen . Bij ETpro heb ik dat probleem niet . Kan iemand me helpen ?
tijdje geleden da ik hier ngo ben geweest ma nu heb ik een probleempje met mijn config . Als ik ETmain opstart dan moet ik altijd mijn controls veranderen want die staan nie zoals ik het wil . Als ik dan ET afsluit en ETmain weer opstart , dan moet ik ze terug veranderen . Bij ETpro heb ik dat probleem niet . Kan iemand me helpen ?